Forum

Topic: PS4 Levering

Anoniem's avatar

Haaai..
Ben ik de enige die nog wacht op de ps4?
Ik word er echt schijt ziek van !!
Iemand idee waar ik hem gewoon nu kan kopen ben het wachten zat .
Pre order staar sinds aug ….

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

46 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Haaai..
    Ben ik de enige die nog wacht op de ps4?
    Ik word er echt schijt ziek van !!
    Iemand idee waar ik hem gewoon nu kan kopen ben het wachten zat .
    Pre order staar sinds aug ….

    Marktplaats of ebay ( je dokt wel 100 a 150 extra). Winkels verkopen pas waarschijnlijk eind januari begin februari los. Volgende levering is begin volgend week, dus ik zou wachten als ik jou was. Als je teveel geld hebt dan kan je voor bovenstaand gaan.

  2. 2 XP
    DarkLordfredo666's avatar

    Haaai..
    Ben ik de enige die nog wacht op de ps4?
    Ik word er echt schijt ziek van !!
    Iemand idee waar ik hem gewoon nu kan kopen ben het wachten zat .
    Pre order staar sinds aug ….

    Nop, 1vriend had’m besteld by Makro, 2de levering vroeger daar dan verwacht, heeft’m nu al. Is nu wel teleurgesteld doodat games veel plaats in-nemen op de HDD Knack meer dan 80 Gig. Aan dit tempo zal de HDD rap vol zitten. Geduld wordt altijd beloond!! In toekomst mischien Ps4 in andere kleurkes en met een grotere HDD … ?

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Nop, 1vriend had’m besteld by Makro, 2de levering vroeger daar dan verwacht, heeft’m nu al. Is nu wel teleurgesteld doodat games veel plaats in-nemen op de HDD Knack meer dan 80 Gig. Aan dit tempo zal de HDD rap vol zitten. Geduld wordt altijd beloond!! In toekomst mischien Ps4 in andere kleurkes en met een grotere HDD … ?

    Knack is 37 GB groot…

  4. 357 XP
    Mausie's avatar

    Knack is 37 GB groot…

    Haha, indd die nooit geen 80 gig, tjaa en de leveringen tis per plaats ok anders in de ene plaats worden der veel meer gepreoderd dan de andere, mijn neefje had pas 29 november gepreoderd en die kon hem 2de levering al ophalen =P

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Nop, 1vriend had’m besteld by Makro, 2de levering vroeger daar dan verwacht, heeft’m nu al. Is nu wel teleurgesteld doodat games veel plaats in-nemen op de HDD Knack meer dan 80 Gig. Aan dit tempo zal de HDD rap vol zitten. Geduld wordt altijd beloond!! In toekomst mischien Ps4 in andere kleurkes en met een grotere HDD … ?

    Zo kan je blijven wachten,geen een game voor ps4 is meer dan 50gb.

  6. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Nop, 1vriend had’m besteld by Makro, 2de levering vroeger daar dan verwacht, heeft’m nu al. Is nu wel teleurgesteld doodat games veel plaats in-nemen op de HDD Knack meer dan 80 Gig. Aan dit tempo zal de HDD rap vol zitten. Geduld wordt altijd beloond!! In toekomst mischien Ps4 in andere kleurkes en met een grotere HDD … ?

    Makro heeft de PlayStation 4 niet eens binnen gehad, ik heb ze er persoonlijk over gebeld en op Tweakers staat het ook vermeld.

  7. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Laat me raden, je hebt besteld bij Dixons/MyCom?

  8. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Laat me raden, je hebt besteld bij Dixons/MyCom?

    Nee anders namelijk toys xl dusss .

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik wacht ook nog maat!
    Dus je bent zeker niet de enige.
    Heb hem (vrij laat, 20nov) bij bol.com besteld.
    Maarja gewoon alles afwachten, dat ding komt vanzelf.

  10. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    24 november bij Wehkamp besteld, zal nog FF moeten wachten. Ach ja we zien het wel..

  11. Xeon's avatar

    Losse verkoop is pas rond eind maart ( Mediamarkt )

  12. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Nee anders namelijk toys xl dusss .

    Ah, nou als we het tempo blijven volgen van leveringen denk, en hoop ik, dat je wel bij de volgende levering zit 🙂

  13. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Die aanbieding by mm 3 halen 2 betalen.
    Als ik bfbc 4 haal voor ps3 kan ik m dan gewoon op mijn ps4 gebruiken?

  14. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Vind het enige jammere dat sony geen levertijden vast stelt.
    Dan weet je tenminste voor hoelang je kan wachten.

  15. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Gewoon goed op internet zoeken, en Tweakers forum in de gaten houden 🙂 Door te wachten ga je niet sneller een PS4 krijgen. Ik heb afgelopen maand 6 PS4’s geregeld (voor mij en vrienden/familie. Geen een stuk heb ik gepreorderd, alle 6 direct betaald en volgende dag in huis gekregen. Nog 2 stuks vorige week zelfs besteld en volgende dag in huis. Gwn goed forums in de gaten houden . Geen cent meer betaald dan €399.

  16. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Waar heb jij die 6 PS4 consoles kunnen fixen dan?

  17. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Heb 2 besteld bij de Intertoys (dinsdag voor de release vrijdag 29-nov). Er kwam een link vrij voor 2 dagen, je kon het daar direct bestellen (dus GEEN reservering) en kreeg het op release dag. De Tweakers forum explodeerde zowat toen iemand die link daar neer zette. Diezelfde dag heb ik via Tweakers forum een link gekregen van iemand die een link kreeg van de Bart Smit om te bestellen. Hij had er al een dus had die niet meer nodig, aangezien ik snel reageerde kreeg ik de link. Ook die werd vrijdag geleverd op release dag.
    Vrijdag 2 weken geleden kreeg ik een telefoontje van iemand die er een gereserveerd had bij de Bart Smit, hij had er el aan en vroeg of ik de reservering wilde hebben, kon de PS4 die avond gelijk ophalen bij de Bart Smit. En vorige week kon je een PS4 bestellen bij de Bart Smit in België. Met mn credit card betaald, en via een Chrome script geregeld dat de PS4 naar Nederland werd verstuurd. Gratis verzonden, de volgende dag 2 stuks ontvangen.

    Dit zijn in totaal 6 PS4’s, geen één gepeordered, vooruit betaald of voor een deur deur gelegen. Stuk voor stuk uit de Intertoys of Bart Smit, geen cent extra betaald en allemaal gratis thuis ontvangen. Kwestie van zelf erachteraan gaan en de juiste websites in de gaten blijven houden (vooral Tweakers.net).

  18. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    Heb 2 besteld bij de Intertoys (dinsdag voor de release vrijdag 29-nov). Er kwam een link vrij voor 2 dagen, je kon het daar direct bestellen (dus GEEN reservering) en kreeg het op release dag. De Tweakers forum explodeerde zowat toen iemand die link daar neer zette. Diezelfde dag heb ik via Tweakers forum een link gekregen van iemand die een link kreeg van de Bart Smit om te bestellen. Hij had er al een dus had die niet meer nodig, aangezien ik snel reageerde kreeg ik de link. Ook die werd vrijdag geleverd op release dag.
    Vrijdag 2 weken geleden kreeg ik een telefoontje van iemand die er een gereserveerd had bij de Bart Smit, hij had er el aan en vroeg of ik de reservering wilde hebben, kon de PS4 die avond gelijk ophalen bij de Bart Smit. En vorige week kon je een PS4 bestellen bij de Bart Smit in België. Met mn credit card betaald, en via een Chrome script geregeld dat de PS4 naar Nederland werd verstuurd. Gratis verzonden, de volgende dag 2 stuks ontvangen.

    Dit zijn in totaal 6 PS4’s, geen één gepeordered, vooruit betaald of voor een deur deur gelegen. Stuk voor stuk uit de Intertoys of Bart Smit, geen cent extra betaald en allemaal gratis thuis ontvangen. Kwestie van zelf erachteraan gaan en de juiste websites in de gaten blijven houden (vooral Tweakers.net).

    En nu dikke lan party?:p

  19. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heb 2 besteld bij de Intertoys (dinsdag voor de release vrijdag 29-nov). Er kwam een link vrij voor 2 dagen, je kon het daar direct bestellen (dus GEEN reservering) en kreeg het op release dag. De Tweakers forum explodeerde zowat toen iemand die link daar neer zette. Diezelfde dag heb ik via Tweakers forum een link gekregen van iemand die een link kreeg van de Bart Smit om te bestellen. Hij had er al een dus had die niet meer nodig, aangezien ik snel reageerde kreeg ik de link. Ook die werd vrijdag geleverd op release dag.
    Vrijdag 2 weken geleden kreeg ik een telefoontje van iemand die er een gereserveerd had bij de Bart Smit, hij had er el aan en vroeg of ik de reservering wilde hebben, kon de PS4 die avond gelijk ophalen bij de Bart Smit. En vorige week kon je een PS4 bestellen bij de Bart Smit in België. Met mn credit card betaald, en via een Chrome script geregeld dat de PS4 naar Nederland werd verstuurd. Gratis verzonden, de volgende dag 2 stuks ontvangen.

    Dit zijn in totaal 6 PS4’s, geen één gepeordered, vooruit betaald of voor een deur deur gelegen. Stuk voor stuk uit de Intertoys of Bart Smit, geen cent extra betaald en allemaal gratis thuis ontvangen. Kwestie van zelf erachteraan gaan en de juiste websites in de gaten blijven houden (vooral Tweakers.net).

    Dat van de intertoys werkt niet meer, Want hun mogen geen pre-orders of bestellingen via internet aannemen.
    Bij de intertoys is het gewoon; ‘wie toevallig zo’n ding in een filliaal tegenkomt heeft geluk.’
    En bij de rest is het gewoon geluk hebben als pre-orders komen te vervallen.
    Of gewoon afwachten tot de desbetreffende winkel weer een voorraad heeft.

  20. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ik weet dat het nier meer werkt. Ik gaf enkel aan dat je er zeker wel een kan regelen als je gewoon goed zoekt en forums in de gaten houd. Overigens is er vaker een Intertoys link voorbij gekomen. Zij gooiden steeds een kleine voorraad in de losse verkoop. Enkel via de webshop via een aparte link. Dit ging buiten de winkels om en je kon het alleen thuis geleverd krijgen. Dit waren dus daadwerkelijk bestellingen, en geen reserveringen. Bart Smit NL had een vergelijkbaar iets. Iemand die een reservering had geplaatst kreeg een link, echter kon deze link door iedereen meerdere keren gebruikt worden. Ik heb daar zelf geen gebruik van gemaakt omdat ik te laat was. Maar omdat ik actief was op het forum (Tweakers) kreeg ik een prive link van iemand via PM.
    Vorige week kon je ook nog via Bart Smit België bestellen, het kon 2 dagen lang besteld worden met garantie op volgende dag levering. Even een Chrome script gezocht en ik kon de leverplaats aanpassen van België naar Nederland. Volgende dag 2 PS4’s in huis.

    Heb je geen PS4? Dat heb je dan aan jezelf te danken. Klinkt misschien hard, maar zo is het wel. Je kan kiezen om te wachten en pissig te worden op Sony en shops, of je kan er zelf achteraan gaan en een PS4 scoren.

    Edit: En terwijl ik dit bericht plaats zie ik alweer dat je een PS4 bundel kan bestellen bij Amazon UK. PS4+Killzone, of PS4+Knack. Killzone bundel is 10 januari voorradig en Knack bundel de 16e. Omgerekend ben je €30 meer kwijt dan in NL, dat is inclusief verzendkosten en heb je de PS4 over 2 weken ongeveer in huis 😉

    [spoiler]http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00D781RPY/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?ie=UTF8&camp=1634&creative=6738&creativeASIN=B00D781RPY&linkCode=as2&tag=xbon058-21[/spoiler]

  21. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik weet dat het nier meer werkt. Ik gaf enkel aan dat je er zeker wel een kan regelen als je gewoon goed zoekt en forums in de gaten houd. Overigens is er vaker een Intertoys link voorbij gekomen. Zij gooiden steeds een kleine voorraad in de losse verkoop. Enkel via de webshop via een aparte link. Dit ging buiten de winkels om en je kon het alleen thuis geleverd krijgen. Dit waren dus daadwerkelijk bestellingen, en geen reserveringen. Bart Smit NL had een vergelijkbaar iets. Iemand die een reservering had geplaatst kreeg een link, echter kon deze link door iedereen meerdere keren gebruikt worden. Ik heb daar zelf geen gebruik van gemaakt omdat ik te laat was. Maar omdat ik actief was op het forum (Tweakers) kreeg ik een prive link van iemand via PM.
    Vorige week kon je ook nog via Bart Smit België bestellen, het kon 2 dagen lang besteld worden met garantie op volgende dag levering. Even een Chrome script gezocht en ik kon de leverplaats aanpassen van België naar Nederland. Volgende dag 2 PS4’s in huis.

    Heb je geen PS4? Dat heb je dan aan jezelf te danken. Klinkt misschien hard, maar zo is het wel. Je kan kiezen om te wachten en pissig te worden op Sony en shops, of je kan er zelf achteraan gaan en een PS4 scoren.

    Edit: En terwijl ik dit bericht plaats zie ik alweer dat je een PS4 bundel kan bestellen bij Amazon UK. PS4+Killzone, of PS4+Knack. Killzone bundel is 10 januari voorradig en Knack bundel de 16e. Omgerekend ben je €30 meer kwijt dan in NL, dat is inclusief verzendkosten en heb je de PS4 over 2 weken ongeveer in huis 😉

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00D781RPY/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?ie=UTF8&camp=1634&creative=6738&creativeASIN=B00D781RPY&linkCode=as2&tag=xbon058-21

    Eigen schuld , waar tha fuck denk jy.
    Ik ga byna elke dag de winkels af en kijk t internet af
    Maar ik heb niks met online bestellen nare dingen in t verleden
    Dus eigen schuld slaat nergens op

  22. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Eigen schuld , waar tha fuck denk jy.
    Ik ga byna elke dag de winkels af en kijk t internet af
    Maar ik heb niks met online bestellen nare dingen in t verleden
    Dus eigen schuld slaat nergens op

    Als je nare dingen in het verleden hebt gehad met online bestellen, dan is ook dat je eigen schuld. Ik bestel al jaaaaaaaaren via internet, helemaal vanuit China zelfs soms direct bij de fabrikant. Nooit problemen gehad. Kwestie van goed onderzoek doen en via de betrouwbare mensen kopen, bijv via Paypal betalen.

    Maar goed, als je ziet dat ik 6 PS4’s heb geregeld door 0x te pre-orderen en 0 winkels te bezoeken, en jij nog steeds wacht dan zeg ik toch: eigen schuld.

  23. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Eigen schuld , waar tha fuck denk jy.
    Ik ga byna elke dag de winkels af en kijk t internet af
    Maar ik heb niks met online bestellen nare dingen in t verleden
    Dus eigen schuld slaat nergens op

    Als je er een in de winkel wilt kopen, ga naar intertoys rond iedere winkel.

  24. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Als je er een in de winkel wilt kopen, ga naar intertoys rond iedere winkel.

    Intertoys , is die niet samen met toys xl ??
    Zal ze zo ff bellen.

  25. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    heb alles al voor me ps4, 1tb sshd, fifa 14, ps+ 1 jaar, Ac black flag, en extra controller, nu nog mn ps4 xd. was 14 bij mediamarkt in alkmaar, dus met een beetje geluk heb ik hem deze week

    Ik wacht ook nog maat!
    Dus je bent zeker niet de enige.
    Heb hem (vrij laat, 20nov) bij bol.com besteld.
    Maarja gewoon alles afwachten, dat ding komt vanzelf.

    ben blij dat ik hem niet bij bol.com heb gepreorder, dan kan je helemaal lang wachten :\
    die lopen ook alleen maar te kloten met die preorders

  26. 249 XP
    Timon's avatar

    heb alles al voor me ps4, 1tb sshd, fifa 14, ps+ 1 jaar, Ac black flag, en extra controller, nu nog mn ps4 xd. was 14 bij mediamarkt in alkmaar, dus met een beetje geluk heb ik hem deze week

    ben blij dat ik hem niet bij bol.com heb gepreorder, dan kan je helemaal lang wachten :\
    die lopen ook alleen maar te kloten met die preorders

    Klopt, als ik de service van andere retailers bekijk en vergelijk met die van bol.com baal ik gruwelijk. Heb mijn PS4 16 November besteld bij Bol en heb (maarliefst) 2 computer-gegenereerde mailtjes gehad waar ik niks aan had. En wanneer ik bijvoorbeeld via Twitter iets vraag krijg ik ook een copy/paste antwoord terug. Zie het maar als een wijze les voor de toekomst om niet altijd uit te gaan van de grootste retailers.

  27. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Hoop m deze of volgende week te ontvangen by toys xl
    Duimen maar

  28. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Gewoon goed op internet zoeken, en Tweakers forum in de gaten houden 🙂 Door te wachten ga je niet sneller een PS4 krijgen. Ik heb afgelopen maand 6 PS4’s geregeld (voor mij en vrienden/familie. Geen een stuk heb ik gepreorderd, alle 6 direct betaald en volgende dag in huis gekregen. Nog 2 stuks vorige week zelfs besteld en volgende dag in huis. Gwn goed forums in de gaten houden . Geen cent meer betaald dan €399.

    Verwend nest? Why the fuck 6 ps4’s?

    Hier wordt ik gewoon pisnijdig van. Dankzij dit via via gedoe hebben de echte gamers of casual pre orders geen ps4 in huis. Ik vindt het gewoon oneerlijk en niet kunnen. Zelf heb ik ook langer 2 weken mogen wachten en dat was echt hard voor mij….. Deze badboy is echt dagelijkse kost bij mij. Jammer dat jij gewoon wat 6 ps4’s hebt en er nog zit over te mekkeren dat sommigen maar slimmer moeten zijn…

    WEET JE WAT? Je hebt er geen recht op! Als dit het enigste is wat je kan zeggen over jouw ps4…. Is dit ding echt niet aan jou besteed maar meer een hebbeding. Ik zit er al 100den uren door want ik ben tenslotte een gamer…

  29. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Verwend nest? Why the fuck 6 ps4’s?

    Hier wordt ik gewoon pisnijdig van. Dankzij dit via via gedoe hebben de echte gamers of casual pre orders geen ps4 in huis. Ik vindt het gewoon oneerlijk en niet kunnen. Zelf heb ik ook langer 2 weken mogen wachten en dat was echt hard voor mij….. Deze badboy is echt dagelijkse kost bij mij. Jammer dat jij gewoon wat 6 ps4’s hebt en er nog zit over te mekkeren dat sommigen maar slimmer moeten zijn…

    WEET JE WAT? Je hebt er geen recht op! Als dit het enigste is wat je kan zeggen over jouw ps4…. Is dit ding echt niet aan jou besteed maar meer een hebbeding. Ik zit er al 100den uren door want ik ben tenslotte een gamer…

    Plus 1000 , hys vast niet de enige btw hoor stelletje naaiers
    Mvg

  30. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    zojuist gelezen dat er bij mediamarkt morgen, 7 december, playstations geleverd gaan worden!

  31. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Waar heb je dat gelezen? En ik neem aan dat je 7 januari bedoeld??

    Sent from my HTC One X using Tapatalk

  32. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Hopen dat het ook voor Wehkamp geldt.

  33. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Waar heb je dat gelezen? En ik neem aan dat je 7 januari bedoeld??

    Sent from my HTC One X using Tapatalk

    Ja ik bedoel 7 januari vandaag dus 😛

  34. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Verwend nest? Why the fuck 6 ps4’s?

    Hier wordt ik gewoon pisnijdig van. Dankzij dit via via gedoe hebben de echte gamers of casual pre orders geen ps4 in huis. Ik vindt het gewoon oneerlijk en niet kunnen. Zelf heb ik ook langer 2 weken mogen wachten en dat was echt hard voor mij….. Deze badboy is echt dagelijkse kost bij mij. Jammer dat jij gewoon wat 6 ps4’s hebt en er nog zit over te mekkeren dat sommigen maar slimmer moeten zijn…

    WEET JE WAT? Je hebt er geen recht op! Als dit het enigste is wat je kan zeggen over jouw ps4…. Is dit ding echt niet aan jou besteed maar meer een hebbeding. Ik zit er al 100den uren door want ik ben tenslotte een gamer…

    Waar de FUCK heb jij het over? . Ik heb 1 PS4 voor mijzelf heb geregeld daarbij 5 extra heb gesprokkeld voor vrienden en familie. Dat jij egocentrisch genoeg bent om alleen aan je zelf te denken moet je zelf weten. Maar ik vind het leuk om online te gamen met mn vrienden en familie. Als ik dan een PS4 kan regelen voor ze terwijl zij nog aan het wachten zijn op hun pre-order dan doe ik dat. En daarnaast, al waren alle 6 PS4’s voor mij, so the fuck what? Ik heb 0,0 behoefte of reden om mijzelf uit te moeten leggen aan jou. Is toch mijn zaak of ik 1 PS4 wil of 300 stuks. En de opmerking ‘verwend nest’ slaat al helemaal nergens op. Ik werk voor mijn eigen geld en betaal alles zelf. Als ik een auto wil halen van 50K ben ik dan ook een verwend nest of niet.

    En “WEET JE WAT?” Wie ben jij om te bepalen of ik ergens wel of geen recht op heb? Leuk man dat jij 100den uren door zit en hierbij de titel ‘gamer’ hebt verdiend. Al zou ik de PS4 willen halen om enkel internet te browsen dan doe ik dat. Types zoals jij is wat er mis is met de wereld. Egocentrisch als de fuck, en niets dan alleen maar haten. Denkt dat hij overal recht op heeft en makkelijk over anderen kan oordelen.

    Get the fuck off your high horse en kijk eens een keer goed in de spiegel.

  35. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ja ik bedoel 7 januari vandaag dus 😛

    Waar haal je de info vanaf want was net by mm almere maar hadden niks en wisten er niks vanaf.

  36. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Oftewel, het is bullshit

  37. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Media Markt Deventer ontvangt ze ook begin deze week, dus geen bullshit

  38. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Dat menneke met zijn 6 ps4 praat bullshit. Ik snap niet dat iemand daar op in gaat.

  39. 249 XP
    Timon's avatar

    Voor iedereen die bij bol.com besteld heeft:

    De derde levering heeft bijna alle openstaande pre-orders tot 15 september afgehandeld, en wéér zijn er mensen die voor deze datum hun PS4 besteld hebben maar hem ‘per ongeluk’ niet hebben ontvangen.

    In andere woorden: Tegen de tijd dat de pre-orders na de officiële/Nederlandse releasedatum eindelijk aan de beurt zijn, zitten we al in februari/maart.

    Zelf mijn PS4 16 november besteld, dus zal waarschijnlijk ook tot februari moeten wachten..

  40. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Waar haal je de info vanaf want was net by mm almere maar hadden niks en wisten er niks vanaf.

    stond op twitter en op de site van techmania

    Oftewel, het is bullshit

    als je het bullshit vind moet je maar je eigen bronnen zoeken, en gewoon niet reageren 🙂

  41. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Waar de FUCK heb jij het over? . Ik heb 1 PS4 voor mijzelf heb geregeld daarbij 5 extra heb gesprokkeld voor vrienden en familie. Dat jij egocentrisch genoeg bent om alleen aan je zelf te denken moet je zelf weten. Maar ik vind het leuk om online te gamen met mn vrienden en familie. Als ik dan een PS4 kan regelen voor ze terwijl zij nog aan het wachten zijn op hun pre-order dan doe ik dat. En daarnaast, al waren alle 6 PS4’s voor mij, so the fuck what? Ik heb 0,0 behoefte of reden om mijzelf uit te moeten leggen aan jou. Is toch mijn zaak of ik 1 PS4 wil of 300 stuks. En de opmerking ‘verwend nest’ slaat al helemaal nergens op. Ik werk voor mijn eigen geld en betaal alles zelf. Als ik een auto wil halen van 50K ben ik dan ook een verwend nest of niet.

    En “WEET JE WAT?” Wie ben jij om te bepalen of ik ergens wel of geen recht op heb? Leuk man dat jij 100den uren door zit en hierbij de titel ‘gamer’ hebt verdiend. Al zou ik de PS4 willen halen om enkel internet te browsen dan doe ik dat. Types zoals jij is wat er mis is met de wereld. Egocentrisch als de fuck, en niets dan alleen maar haten. Denkt dat hij overal recht op heeft en makkelijk over anderen kan oordelen.

    Get the fuck off your high horse en kijk eens een keer goed in de spiegel.

    Cool story, zelf verzonnen ?

  42. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Cool story, zelf verzonnen ?

    echt he, al t zoveelste onzin bericht wat hij plaatst

  43. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Waar de FUCK heb jij het over? . Ik heb 1 PS4 voor mijzelf heb geregeld daarbij 5 extra heb gesprokkeld voor vrienden en familie. Dat jij egocentrisch genoeg bent om alleen aan je zelf te denken moet je zelf weten. Maar ik vind het leuk om online te gamen met mn vrienden en familie. Als ik dan een PS4 kan regelen voor ze terwijl zij nog aan het wachten zijn op hun pre-order dan doe ik dat. En daarnaast, al waren alle 6 PS4’s voor mij, so the fuck what? Ik heb 0,0 behoefte of reden om mijzelf uit te moeten leggen aan jou. Is toch mijn zaak of ik 1 PS4 wil of 300 stuks. En de opmerking ‘verwend nest’ slaat al helemaal nergens op. Ik werk voor mijn eigen geld en betaal alles zelf. Als ik een auto wil halen van 50K ben ik dan ook een verwend nest of niet.

    En “WEET JE WAT?” Wie ben jij om te bepalen of ik ergens wel of geen recht op heb? Leuk man dat jij 100den uren door zit en hierbij de titel ‘gamer’ hebt verdiend. Al zou ik de PS4 willen halen om enkel internet te browsen dan doe ik dat. Types zoals jij is wat er mis is met de wereld. Egocentrisch als de fuck, en niets dan alleen maar haten. Denkt dat hij overal recht op heeft en makkelijk over anderen kan oordelen.

    Get the fuck off your high horse en kijk eens een keer goed in de spiegel.

    Kom je zelf ook even van dat hoge paard af dan? 🙂 Wie is er hier nou egocentrisch?

  44. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Cool story, zelf verzonnen ?

    Van wikipedia heeft die dat.

  45. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Maarre mailtje van Wehkamp vandaag gehad, wederom zou ik niet bij de levering van januari, helaas…..mss februari??

    Sent from my X909 using Tapatalk

  46. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Oftewel, het is bullshit

    niks bullshit he want ik heb mijn ps4 gewoon 8 januari opgehaald en heb 7 januari al bericht gehad dat hij dr was 😉
    voortaan uit kijken met wat je zegt maat!

    ik heb mijn ps4 op zondag 28 december gepreorderd bij mediamarkt alkmaar, en heb hem 8 januari opgehaald, dus 10 dagen! dus moet je nog een preorder plaatsen of heb/ga je je preorder canceled, haalhem gewoon bij mediamarkt, lekker snel binnen, vriend van mij heeft hem in augustus al bij bigu.nl, bartsmit en intertoys gepreorderd, heeft nog steeds niks gehoord