Forum

Topic: Killzone shadow fall kopen ? Jullie ervaringen?

Anoniem's avatar

hallo ,

ik ben nieuw hier en wou graag weten of killzone shadow fall de moeite waard is om te kopen ? ac 4 en nfs heb ik al op de pc gespeeld en de rest lijkt me niet zo leuk .. zou graag jullie mening horen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Je mag de mijne overkopen voor 32,50 incl verzending.Mocht je interesse hebben stuur effe een pm.Game is prachtig,alleen mp is ni mijn ding daarom doe ik hem weg.

  2. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ligt eraan of je de voorgaande games ook gespeeld hebt…Ik heb de voorgaande delen gespeeld en vind deze KZ een beetje stiekem tegenvallen. Ik heb hetzelfde gevoel zoals Roy of Lennard het had beschreven in een aparte column. Het voelt helemaal niet meer aan als een echte KZ game. Het heeft een beetje zijn sfeer verloren. SP is vaak onduidelijk en trekt op vrij weinig. Ik vind het ook niet leuk om het zo te brengen maar nogmaals. In vergelijking met de voorgaande KZ games vind ik hem…meh…

    MP is daar in tegen wel geweldig maar speel die hoe dan ook niet veel. BF4 vraagt alle aandacht op het moment bij mij ;P xD Mocht je dus interesse hebben in Killzone shadow fall zou ik wachten op een afprijzing of natuurlijk de mooie deal van BosnianBoss hierboven 😉 Het is buiten mijn mening zeker geen slechte game en vermakelijk.

    Mod edit zie:
    Killzone review
    Killzone column

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Volgens mij moet dit topic verplaatst worden naar de PS4 sectie van het forum ;).

  4. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Zoals hierboven ook al wordt gemeld: het spel valt wat tegen t.o.v. vorige Killzones.
    Single player is niet zo leuk als eerdere delen en heel vaak is het onduidelijk wat je moet doen of waar je naartoe moet.

    Ik ben wel een van de weinigen die dit soort games speelt voor single player.
    Multiplayer schijnt beter te zijn, maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik speel eigenlijk alleen SP games, en ben helemaal geen groot fan van FPS, maar deze Shadow Fall vind ik dan weer erg leuk. Vooral door de OWL, die je met je touchpad kan besturen, en die je veel mogelijkheden geeft voor alternatieve speelwijzen (je kan de OWL defensief of offensief inzetten).
    Geen idee hoe deze tov zijn voorgangers is, maar de 30 Euro die Bosnianboss ervoor wil hebben is hij zeker waard. Zeker omdat het de grafisch meest indrukwekkende PS4 game tot nu toe is.

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    als je twijfeld of je killzone wel wilt kopen,
    kan ik je aanraden om eens op you-tube
    of op ps4 waar je gamers de game kan zien gamen
    en daarbij wat de een bestempeld als een slechte game
    vind de ander het weer een top game
    dus gewoon bekijken hoe een ander de gameplay en muliplayer gamed