Forum

Topic: Playstation Store – Hitman Absolution

Anoniem's avatar

Hallo PSX-Sensers,

Ik zit een beetje met een dilemma. Na Crysis 3 en Dead Space 3 gekocht te hebben van de Playstation Store, heb ik nog zo’n €5 over. Ik zou het bijvoorbeeld kunnen uitgeven aan een game zoals Brothers: A Tale of Two Sons, of ik zou mijn tegoed met €5 op kunnen waarderen en Hitman Absolution er van kopen. Iemand goede/slechte ervaringen met deze game?

Hoonhorst

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hallo PSX-Sensers,

    Ik zit een beetje met een dilemma. Na Crysis 3 en Dead Space 3 gekocht te hebben van de Playstation Store, heb ik nog zo’n €5 over. Ik zou het bijvoorbeeld kunnen uitgeven aan een game zoals Brothers: A Tale of Two Sons, of ik zou mijn tegoed met €5 op kunnen waarderen en Hitman Absolution er van kopen. Iemand goede/slechte ervaringen met deze game?

    Hoonhorst

    ik zou hem opwaarderen. hitman was echt een leuk spel en je bent er langer mee bezig dan Brothers. dat spel is binnen 3 uur klaar….

  2. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Hallo PSX-Sensers,

    Ik zit een beetje met een dilemma. Na Crysis 3 en Dead Space 3 gekocht te hebben van de Playstation Store, heb ik nog zo’n €5 over. Ik zou het bijvoorbeeld kunnen uitgeven aan een game zoals Brothers: A Tale of Two Sons, of ik zou mijn tegoed met €5 op kunnen waarderen en Hitman Absolution er van kopen. Iemand goede/slechte ervaringen met deze game?

    Hoonhorst

    ik zou hem opwaarderen. hitman was echt een leuk spel en je bent er langer mee bezig dan Brothers. dat spel is binnen 3 uur klaar….

    Ik sluit mij hierbij aan. Hitmen Absolution is absoluut een tof spel waar je vele uren mee bezig zal zijn en zelfs dan nog steeds niet alles unlocked.

  3. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Hitman Absolution nemen natuurlijk, een van de gaafste spellen die er zijn! Heb hem in totaal al 4 keer uitgespeeld en is zeker je geld waard

  4. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Ik kom niet verder in die kerk. Je moet dan iemand schieten, maar ik weet niet hoe…

  5. Mechromancer's avatar

    Hitman Absolution

  6. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Iedereen bedankt voor de reacties! Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk heb ik ‘m voor 22 januari op m’n PS3 staan.

  7. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Iedereen bedankt voor de reacties! Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk heb ik ‘m voor 22 januari op m’n PS3 staan.

    dan wens ik je daar veel plezier mee 🙂