Forum

Topic: Netflix op PS Vita

Anoniem's avatar

Is het mogelijk om Netflix te kunnen kijken op de PS Vita door middel van een omweg? Ik dacht zelf aan het maken van een nieuw Amerikaans account, en dan de app downloaden uit de Amerikaanse store. Nu betwijfel ik of ik dan met een Nederlands Netflix-account zou kunnen inloggen?

Weet iemand hoe (op bovenstaande manier, of iets anders) ik Netflix zou kunnen kijken op mijn PS Vita?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik had de Amerikaanse netflix app op me ps4 en die deed het gewoon
    Ik zou zeggen: probeer het maar want de netflix app is gratis dus je hebt niks te verliezen.
    Maar als je tussen accounts op een vita wil switchen heb je wel een tweede geheugenkaartje nodig.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Het werkt niet op je Vita. Ik heb een tijdje geleden als een bericht naar Sony gestuurd en die zouden een melding maken naar Netflix voor een Europese app

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik had de Amerikaanse netflix app op me ps4 en die deed het gewoon
    Ik zou zeggen: probeer het maar want de netflix app is gratis dus je hebt niks te verliezen.
    Maar als je tussen accounts op een vita wil switchen heb je wel een tweede geheugenkaartje nodig.

    Om heel eerlijk te zijn gebruik ik mijn Vita niet heel erg meer om te gamen, of ik moest me wel heel erg vervelen, haha! Maar is het dan een optie om (voor de zekerheid) mijn SD kaart te backuppen op mijn computer en dan mijn account en alles verwijder om dan een Amerikaans account aan te maken? Denk je dat ik dan met een Nederlands Netflix-account kan inloggen?

    Het werkt niet op je Vita. Ik heb een tijdje geleden als een bericht naar Sony gestuurd en die zouden een melding maken naar Netflix voor een Europese app

    Wat zou dat fantastisch zijn! 😛

  4. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Om heel eerlijk te zijn gebruik ik mijn Vita niet heel erg meer om te gamen, of ik moest me wel heel erg vervelen, haha! Maar is het dan een optie om (voor de zekerheid) mijn SD kaart te backuppen op mijn computer en dan mijn account en alles verwijder om dan een Amerikaans account aan te maken? Denk je dat ik dan met een Nederlands Netflix-account kan inloggen?

    Wat zou dat fantastisch zijn! 😛

    Op 5inch ga je geen film kijkken , vanaf 8inch is het wel leuk te doen om een filmpje kijkken op de Tablet , Netflix werkt ook niet via Remote play ‘

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Op 5inch ga je geen film kijkken , vanaf 8inch is het wel leuk te doen om een filmpje kijkken op de Tablet , Netflix werkt ook niet via Remote play ‘

    Ik kijk films op mn 4,5 inch telefoon joh, geen probleem haha. Moet toegeven dat het inderdaad wel leuker is om op grotere schermen films te kijken.

  6. Anoniem -
    66.249.64..xxx's avatar

    op ps 4 had ik het wel