Forum

Topic: Garantie Ps4 Controller

Anoniem's avatar

Hallo,

Mijn knuppeltjes van mijn ps4 controller beginnen te scheuren.
Ik heb ze gekocht bij wehkamp in een bundel.

Maar hun doen lastig, Ze willen opeens dat ik dan mijn gehele bestelling moet opsturen.. Dus mijn playstation en de 2 controllers erbij!!
Dat ga ik dus echt niet doen..

Weet misschien iemand van jullie een goede oplossing? Want hier ga ik niet mee akkoord!

Alvast bedankt

Groetjes,
Koen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Sony bellen, en dan kun je hem richting Sony toe sturen

  2. 586 XP
    Zuko's avatar

    Als je Sony belt krijg je binnen een paar weken een nieuwe

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Via Sony heb je binnen 10 werkdagen een nieuwe!

  4. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    ik zou morgen even een telefoontje plegen.. Dankuu

  5. 7 XP
    lordjoffrey's avatar

    ik heb hetzelfde probleem gehad. inderdaad even bellen naar sony. en binnen zelfs 4 werkdagen had ik mijn controller al terug. maandag verstuurd, vrijdag weer terug.

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Jezus zeg hebben ze dat nou nog niet verholpen, lekker XBO pookjes inbouwen dan ben je van dat gezeik af.

  7. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Jezus zeg hebben ze dat nou nog niet verholpen, lekker XBO pookjes inbouwen dan ben je van dat gezeik af.

    Nieuwe batch is harder. Dus helemaal van het gezeik af.

  8. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Probleem is opgelost.. ik verwacht begin volgende week mijn nieuwe controller thuis 😀

  9. 357 XP
    Mausie's avatar

    Probleem is opgelost.. ik verwacht begin volgende week mijn nieuwe controller thuis 😀

    Kijk aan, das beter

  10. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Kijk aan, das beter

    Ja, Sony bied meteen hun hulp.
    Je controller opsturen, Als het pakketje ontvangen is krijg je er meteen 1 terug gestuurd.
    Mijn controller was vandaag ontvangen 😀

  11. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    Kan me controller inleveren bij gamemania en krijg direct nieuwe mee (y)

  12. 579 XP
    Gr(_)mbl3's avatar

    Ik had hetzelfde probleem vorige week. Ik heb game mania gebeld en zij zeiden dat ik gelijk kon komen. Ik heb de ps4 vanaf “day one”, maar ik kreeg gelijk een nieuwe controller mee (met meer rellief). De medewerker gaf gelijk aan dat ik weer twee haar garantie heb.ZO KAN HET DUS OOK! Thanx GM

  13. 1 XP
    wesselajax's avatar

    Ik heb een controller die van binnen rammelt heel apart ik heb er wel is meegeslagen maar dat die dan rammelt vind ik heel apart zou ik hiervoor ook een nieuwe controller kunnen krijgen

  14. Anoniem -
    217.27.229.xxx's avatar

    Grip dingetjes kopen

  15. Anoniem -
    217.103.169..xxx's avatar

    @217.27.229.xxx: yep, speelt zelfs een beetje fijner…..

  16. 62 XP
    Kvdzee1gamer's avatar

    @217.27.229.xxx: ze werken prima ik gebruik ze ook en het is de goedkoopste oplossing bij de Intertoys kan je ze volgens mij voor 5 euro dan krijg je vier setjes