Forum

Topic: Wat is een Leuke Game?

Anoniem's avatar

Hallo Allemaal,

Ik wou even vragen Of jullie leuke Spellen kennen die ik kan spelen op mijn PS Vita Want ik weet er niet zo veel van.

Ik heb zelf nu:
Litlle big planet
Need for speed most Wanted
Fifa 14

Ik zoek dus meer games En wil daarbij graag jullie hulp.

Ook had ik een vraag over Minecraft voor de Ps Vita Kan je die Cross-Buy krijgen want ik had hem gekocht voor de Ps3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 162 XP
    GTAlex's avatar

    Uncharted Golden Abyss is sowieso een must als je een Vita hebt.

    Gravity Rush raad ik ook aan. Apart stijltje maar wel erg tof.

    Voor de rest zijn er in de Playstation Store ook genoeg leuke kleine Indie Games tegen een zacht prijsje te vinden.

  2. 68 XP
    DeathBlade27's avatar

    Uncharted Golden Abyss is sowieso een must als je een Vita hebt.

    Gravity Rush raad ik ook aan. Apart stijltje maar wel erg tof.

    Voor de rest zijn er in de Playstation Store ook genoeg leuke kleine Indie Games tegen een zacht prijsje te vinden.

    Bedankt voor de Reactie, Maar ik zoek meer Long Gameplay Games waar ik lang mee kan doen Of Goeie RPG!

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Urban Trial Freestyle is wel leuk! 🙂

  4. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Borderlands 2 zal je wel leuk vinden denk ik 🙂

  5. 162 XP
    GTAlex's avatar

    Bedankt voor de Reactie, Maar ik zoek meer Long Gameplay Games waar ik lang mee kan doen Of Goeie RPG!

    Misschien vindt je Borderlands 2 dan leuk.
    Of als je Japanse RPG’s leuk vindt Persona 4 Golden.

  6. 46 XP
    amfri's avatar

    Killzone vond ik ook niet slecht.

  7. 68 XP
    DeathBlade27's avatar

    Borderlands 2 zal je wel leuk vinden denk ik 🙂

    Borderlands heeft toch lage fps dan gaat ie toch traag of heb ik het mis??

  8. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Borderlands heeft toch lage fps dan gaat ie toch traag of heb ik het mis??

    borderlands schijnt idd echt zo traag als dikke stront te draaien op je ps vita (vooral met veel vijanden tegelijk in de buurt hoorde ik)
    maar zoals amfri al zei killzone mercenary is echt vet. niet lang maar wel vet. en als je hem voor een goed prijsje kan vinden dan is ie het zeker waard.
    persoonlijk heb ik “dynasty warriors 8 xtreme legends complete edition” gekocht en ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld, hij speelt heerlijk lekker knokken. ik raad wel een hoge moeilijkheidsgraad aan anders loop je zo door een level heen. je hebt een zooi verschillende gamemodes en je kan episch lang doorspelen, heel veel speelbare characters. dus gewoon tonnen aan content voor niet al te veel centjes. en wil je een beetje een voorbeeld van hoe ie speelt kan je de demo van dynasty warriors next downloaden. hier heb je linkjes voor goede deals voor killzone en dynasty warriors.

    killzone: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/killzone+mercenary_PSVita.html hij kost 19.57 (gratis verzending)

    dynasty warriors: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dynasty+warriors+8:+xtreme+legends+complete+edition_PSVita.html hij kost 27.99 (gratis verzending)

    er komt nog een dynasty warriors game uit op de vijfde (ook voor de vita) das een crossover game die characters uit een hele zooi series bij elkaar gooit (net als marvel vs capcom een beetje) inclusief een paar characters uit dead or alive!!!!!!!
    nou ik hoop dat je wat aan de info hebt, of je er nou wel of niks aan hebt krijg ik graag een antwoord van je dan weet ik dat ik niet voor jan lul heb zitten schrijven.
    laterz.

  9. 389 XP
    Suugie's avatar

    Hotline miami al eens geprobeerd?
    leuke game, crossbuy en cross platform save

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik hoor juist goede verhalen over Borderlands 2.

  11. 68 XP
    DeathBlade27's avatar

    borderlands schijnt idd echt zo traag als dikke stront te draaien op je ps vita (vooral met veel vijanden tegelijk in de buurt hoorde ik)
    maar zoals amfri al zei killzone mercenary is echt vet. niet lang maar wel vet. en als je hem voor een goed prijsje kan vinden dan is ie het zeker waard.
    persoonlijk heb ik “dynasty warriors 8 xtreme legends complete edition” gekocht en ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld, hij speelt heerlijk lekker knokken. ik raad wel een hoge moeilijkheidsgraad aan anders loop je zo door een level heen. je hebt een zooi verschillende gamemodes en je kan episch lang doorspelen, heel veel speelbare characters. dus gewoon tonnen aan content voor niet al te veel centjes. en wil je een beetje een voorbeeld van hoe ie speelt kan je de demo van dynasty warriors next downloaden. hier heb je linkjes voor goede deals voor killzone en dynasty warriors.

    killzone: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/killzone+mercenary_PSVita.html hij kost 19.57 (gratis verzending)

    dynasty warriors: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dynasty+warriors+8:+xtreme+legends+complete+edition_PSVita.html hij kost 27.99 (gratis verzending)

    er komt nog een dynasty warriors game uit op de vijfde (ook voor de vita) das een crossover game die characters uit een hele zooi series bij elkaar gooit (net als marvel vs capcom een beetje) inclusief een paar characters uit dead or alive!!!!!!!
    nou ik hoop dat je wat aan de info hebt, of je er nou wel of niks aan hebt krijg ik graag een antwoord van je dan weet ik dat ik niet voor jan lul heb zitten schrijven.
    laterz.

    Bedankt voor de reactie dit was echt nuttig. Ik ga even bij budgetgaming kijken!

  12. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Bedankt voor de reactie dit was echt nuttig. Ik ga even bij budgetgaming kijken!

    fuck yeah

  13. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Leuke RPG’s voor een zacht prijsje: Rainbow Moon (psn), Final Fantasy X / X2 HD (PSN)
    Ook leuke games om eens te checken: Disgaea 3 en 4, Persona 4 en ten slotte Dungeon Hunter Alliance.

    Ik heb ze zelf ook allemaal en speel ze regelmatig. Heb ze ook allemaal op meerdere platforms trouwens… PS2, Ps3 of PS4 en Vita.

  14. 362 XP
    Coelers's avatar

    Virtua Tennis 4 is ook leuk.
    Weet niet of ie nog in de aanbieding is maar ik heb er even geleden 4 euro voor betaald.

  15. 1199 XP
    chris65's avatar

    Er wordt gevraagd naar een leuke game en daar hoort Tear away zeker bij. Het is geen super geweldige game, maar ik heb me er zeker mee vermaakt.

  16. 54 XP
    koekiemonster's avatar

    Er wordt niet veel over gesproken, maar de Vita heeft enorm leuke PS2 remakes.
    De Sly trilogy is nagenoeg perfect en ook de Ratchet & Clank trilogy is niet slecht. De God of War 1 & 2 zijn ook niet slecht, maar hebben een ietwat lichte afwijking ten opzichte van de originele. Die heb ik niet gespeeld, dus zelf zie ik de problemen niet.

    Ook wordt er veel gezeikt over framerate problemen bij bepaalde games, zoals Borderlands 2. Ze zijn inderdaad aanwezig, maar niet extreem storend. Ik heb Borderlands dan ook niet gespeeld op PC of 360 of PS3, maar als los product op de Vita en dan is de game PRIMA speelbaar.

    Op zich is dit geen slechte lijst:
    http://www.gamerankings.com/browse.html?site=vita&cat=0&year=0&numrev=4&sort=0&letter=&search=

  17. 152 XP
    Ghost-Fighter's avatar

    Hallo Allemaal,

    Ik wou even vragen Of jullie leuke Spellen kennen die ik kan spelen op mijn PS Vita Want ik weet er niet zo veel van.

    Ik heb zelf nu:
    Litlle big planet
    Need for speed most Wanted
    Fifa 14

    Ik zoek dus meer games En wil daarbij graag jullie hulp.

    Ook had ik een vraag over Minecraft voor de Ps Vita Kan je die Cross-Buy krijgen want ik had hem gekocht voor de Ps3.

    Mijn top 3:
    1) Killzone Mercanary – Toffe game & geweldige multiplayer ervaring.
    2) Uncharted Golden Abyss – Musthave voor iedere Vita bezitter.
    3) Tearaway – Zeer uniek en creatief!