Forum

Topic: Ps3 of ps4 kopen?!

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik ben zelf nieuw in de game wereld en ga binnenkort een console aanschaffen, ik weet alleen niet welke, de ps3 of de ps4? Ik heb vorige week een ps3 te leen gehad en vond deze geweldig. Ik speelde toen voornamelijk gta 5. Als ik een console aanschaf wil ik ook voornamelijk gta en gta online spelen, alleen weet ik niet voor welke console ik dit moet kopen. Ik vond zelfs gta san Andreas leuk dus dat Graphics verschil tussen ps3 en ps4 kan me niet enorm veel schelen. Ik hoop wel dat er voorlopig nog een aantal online updates uitkomen voor de ps3. Waarschijnlijk komt gta 6 pas rond 2018 dus voorlopig hou ik me wel zoet met 5 en andere games. Wat zouden jullie doen??

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Hallo allemaal,

    Ik ben zelf nieuw in de game wereld en ga binnenkort een console aanschaffen, ik weet alleen niet welke, de ps3 of de ps4? Ik heb vorige week een ps3 te leen gehad en vond deze geweldig. Ik speelde toen voornamelijk gta 5. Als ik een console aanschaf wil ik ook voornamelijk gta en gta online spelen, alleen weet ik niet voor welke console ik dit moet kopen. Ik vond zelfs gta san Andreas leuk dus dat Graphics verschil tussen ps3 en ps4 kan me niet enorm veel schelen. Ik hoop wel dat er voorlopig nog een aantal online updates uitkomen voor de ps3. Waarschijnlijk komt gta 6 pas rond 2018 dus voorlopig hou ik me wel zoet met 5 en andere games. Wat zouden jullie doen??

    Alvast bedankt!

    dan raad ik je aan de ps4 gta bundel te kopen

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ps4 en evt een ps3 2ehands kopen

  3. 149 XP
    riinyosa's avatar