Forum

Topic: Het mag even gezegd worden

Anoniem's avatar

maar volgens mij hadden wij een gratis online weekend en was er geen downtime!

Ik was zelf niet veel online omdat het wat drukker zou worden omdat natuurlijk en Free MP weekend was en de Evolve beta maar volgens mij is alles eigenlijk soepel verlopen.

Moest ff gezegd worden naast al het gezeik van mij en andere 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 63 XP
    Animale's avatar

    zet jij de taart klaar ?

  2. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    maar volgens mij hadden wij een gratis online weekend en was er geen downtime!

    Ik was zelf niet veel online omdat het wat drukker zou worden omdat natuurlijk en Free MP weekend was en de Evolve beta maar volgens mij is alles eigenlijk soepel verlopen.

    Moest ff gezegd worden naast al het gezeik van mij en andere 😛

    Je zeik nu weer Hoor , ik game soms 2weken niet . dus die 3dagen dat die ofline is vind ik geen Ramp . , ik ga nu ook niet bij men eigen zeiken jezus 8Euro kwijt Help .

  3. 58 XP
    Imrolini's avatar

    Je zeik nu weer Hoor , ik game soms 2weken niet . dus die 3dagen dat die ofline is vind ik geen Ramp . , ik ga nu ook niet bij men eigen zeiken jezus 8Euro kwijt Help .

    3 dagen lol. PSN heeft de afgelopen 6 maanden problemen gehad.

  4. 490 XP
    Goregash's avatar

    Je zeik nu weer Hoor , ik game soms 2weken niet . dus die 3dagen dat die ofline is vind ik geen Ramp . , ik ga nu ook niet bij men eigen zeiken jezus 8Euro kwijt Help .

    3x IK in 1 zin lol. Maar blijkbaar kan je niet goed lezen. Ik zeik juist niet, ik laat zien dat al het gezeik dat we hadden voor dit weekend voor niets is geweest en dat alles goed is gegaan.

    En idd zoals Imrolini al zegt waren het iets meer dan 3 dagen. En dat jij nou niet zoveel tijd hebt om te spelen hebben de mensen die wel veel spelen toch niets mee te maken?

  5. 257 XP
    iNSo's avatar

    Je zeik nu weer Hoor , ik game soms 2weken niet . dus die 3dagen dat die ofline is vind ik geen Ramp . , ik ga nu ook niet bij men eigen zeiken jezus 8Euro kwijt Help .

    Mag ik even tegen jou zeiken? Ik ben zelf geen meester nederlands ofzo, maar je mag je tekst best leesbaar schrijven.

    Ot: ik heb zelf ook geen downtime gehad oid. Mag trouwens ook tijd worden dat psn weer stabiel wordt, het was een strakkere service toen het gratis was. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat de ps3 en ps4 op verschillende netwerk protocollen draaien, en dat is voor de sony medewerkers ook wennen.

  6. 4299 XP
    Peter01's avatar

    3x IK in 1 zin lol. Maar blijkbaar kan je niet goed lezen. Ik zeik juist niet, ik laat zien dat al het gezeik dat we hadden voor dit weekend voor niets is geweest en dat alles goed is gegaan.

    En idd zoals Imrolini al zegt waren het iets meer dan 3 dagen. En dat jij nou niet zoveel tijd hebt om te spelen hebben de mensen die wel veel spelen toch niets mee te maken?

    tegen dit en je originele bericht: mooi zo beetje positiviteit in de tent hiero.
    de meeste mensen (niet iedereen) hier op psxsense zeiken alleen maar daar hoor ik ook bij.
    en ik vind et wel fijn om eens iets anders te lezen lol.

  7. 490 XP
    Goregash's avatar

    Haha precies Peter01! We zijn soms zure gamers maar we zijn dan ook weer blij als het goed gaat. Maar dat wordt vaak ook niet genoemd dus ik dacht ik pak de stier bij ze ballen dit keer 😛 We gaan de goeie kant op!

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Haha precies Peter01! We zijn soms zure gamers maar we zijn dan ook weer blij als het goed gaat. Maar dat wordt vaak ook niet genoemd dus ik dacht ik pak de stier bij ze ballen dit keer 😛 We gaan de goeie kant op!

    De stier bij z’n ballen…what the…O_o

    Anyway, ik snap dat het bedoeld is als iets positiefs en ergens kan ik het toejuichen. Maar het is nu net alsof het zo bijzonder is dat PSN een weekend goed gefunctioneerd heeft dat we even vergeten dat het eigenlijk merendeels van de tijd gewoon goed gewerkt heeft over de afgelopen jaren… dus misschien wat overdreven om hier extra op te focussen.

    Maar ach, wil ook weer niet de spelbreker zijn die dit kleine feestje verstoord… dus YAY PSN good job!?