Forum

Topic: battlefield hardline probleem

Anoniem's avatar

meer mensen last van het ellendig lange durende full game install van battlefield hardline ben nu 2 dagen bezig

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    meer mensen last van het ellendig lange durende full game install van battlefield hardline ben nu 2 dagen bezig

    Bij mij duurde het wel lang. Een uurtje of acht. Belachelijk.
    Ik kon in al die tijd alleen de prologue spelen.
    Bij heel veel mensen duurt het lang. Het EA forum staat er vol mee.
    http://answers.ea.com/t5/Battlefield-Hardline/Hardline-PS4-in-game-install-too-slow/td-p/4411771

  2. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Geen last van gehad, binnen een half uurtje was ik aan’t spelen!

  3. 1445 XP
    Jason28's avatar

    bij mij ook half uurtje ongeveer.

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik weet niet hoelang mijn download erover gedaan heeft maar binnen twee uur was die wel klaar! Ik had mijn PS4 gewoon aan laten staan terwijl ik even nog snel moest werken.

  5. 94 XP
    stook024's avatar

    bij mij heeft het ook twee dagen geduurd. Ik heb de ultimate edition digitaal gekocht. De download ansich was zo klaar maar het installeren duurde twee dagen. Dan bel je met de klantenservice en die komen dan met een verhaal over je ps4 in veilige modus opstarten en een soort defragmentatie uit te voeren…

  6. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Heb de hardcopy maar heerlijke game hoor! Alleen online redelijk weinig guns, bij operator bv maar keuze uit 4… Of komt hier naarmate je rank nog wat bij?

  7. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Heb de hardcopy maar heerlijke game hoor! Alleen online redelijk weinig guns, bij operator bv maar keuze uit 4… Of komt hier naarmate je rank nog wat bij?

    ‘Installatie’ is in het geval van digitale aanschaf gewoon download. Je kan de game na paar GB al opstarten, maar na de eerste missie kan je niks meer. De game is dan nog simpelweg bezig om de hele game (47GB) binnen te halen. Dus de game is niet bezig met ‘installeren’, hij is gewoon bezig met downloaden. Met 47GB kan het dus we even duren afhankelijk van je situatie.

    Druk op options op de game icon en klik toon informatie. Dan zie je precies hoeveel je al gedownload hebt.

  8. Anoniem -
    24.132.216..xxx's avatar

    Bij mij komt er telkens er is een fout opgetreden ik heb 60GB vrij maar kan niet spelen

  9. Anoniem -
    2a02:1810:041e:dd00:a532:24aa:7d8a:3.xxx's avatar

    Bij mij komt er telkens er is een fout opgetreden ik heb 60GB vrij maar kan niet spelen