Forum

Topic: Site updates feedback

Anoniem's avatar

Hallo Management,

Ik wilde even snel wat feedback kwijt over de site. Ik vind het ontwerp echt heel vet en zie dat er nog steeds kleine aanpassingen gemaakt worden hier en daar, keep up the good work! Het enige waar ik mezelf een beetje aan erger is het logo. Persoonlijk vind ik de glinsterendheid en de “bolling” erin echt totaal niet bij de rest van de layout passen, wat me juist heel erg aan de eenvoudige platte Metro stijl doet denken.

Misschien meer zoiets als dit?

Ik heb de PSD natuurlijk niet van het logo, dus het totaal niet perfect en scherp. Het is maar een indicator.

Gewoon een persoonlijke mening. Doe ermee wat je wilt ofc :p

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Thanks voor je feedback en leuk om te horen dat je het design tof vindt, daar ben ik namelijk verantwoordelijk voor :-).

    Momenteel staan er ontzettend veel updates gepland om PSX-Sense next-level te tillen. Momenteel ligt alleen echt de allerhoogste prioriteit bij bij het responsive maken van de website, waar we momenteel hard aan werken. De mobiele site kan gewoon echt niet meer en is een doorn in het oog van ons allen. We werken daar dan ook eerst aan, zodat mensen hun PM’s kunnen checken op mobiel, games pagina’s kunnen checken en al met al een betere ervaring kunnen krijgen.

    Logo ben ik met je eens, kans is zelfs aanwezig dat we het nog iets ingrijpender veranderen. Dit moet anno 2015 ook gewoon flat zijn i.p.v. de gradients uit 2008 😛

  2. 3822 XP
    PBJ85's avatar

    als we het nou toch hebben over het updaten van de site….
    En als ik zo vrij mag zijn ….

    De site, de nieuws rubrieken, de revieuws ik lees ze graag.
    naast een “voor mij gevoel niet heel erg oude” layout is er 1 doorn in het oog van deze site.
    Het forum.

    sorry. maar ik vind het 1 grote on overzichtelijke puinhoop.
    reden dat ik nauwelijks iets op plaats of op lees.

    van GTA zijn er tig topics.
    er zit geen structuur in!

    ik weet dat het een moeilijke keuze is maar ik zie maar 2 oplossingen:

    1.) Alle topics (vooral de game topics) opslot gooien en zorgen dat er van elke game 1 topic is.
    of
    2.) Alles topics van 1 game nu samen voegen tot 1 topic en zo verder gaan.

    Nogmaals ik weet dat dit niet aansluit bij de titel maar wel op de post van Magnet.

    geef elke game een apparte topic in plaats van iedereen van elke game een topic te laten maken.
    Je krijgt een overvloed van topics die net 2 pagina’s groot worden omdat het OF niet meer interessant is OF omdat het probleem is opgelost.

    Om eerlijk te zijn gebruik ik jullie voor de nieuws berichten rondom PSV\PS3 en PS4.
    Als het om het forum gedeelte gaat zit ik liever bij een “concurrent” van jullie.

    ff terug naar het logo.
    probeer naast de tekst ook een picogram (zoals IGN heeft) neer te zetten.
    pakt meer en op video’s als watermerk geeft het een rustiger beeld!

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ander klein puntje omtrent de design aanpassingen, als ik de site opvraag in IE dan breekt het design, hieronder even het resultaat.

    http://s23.postimg.org/xb6o9k5kr/psxie.jpg

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    Ander klein puntje omtrent de design aanpassingen, als ik de site opvraag in IE dan breekt het design, hieronder even het resultaat.

    http://s23.postimg.org/xb6o9k5kr/psxie.jpg

    IE is toch verleden tijd met windows 10. en ik denk dat het grootste gedeelte een andere browser gebuikt.

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    IE is toch verleden tijd met windows 10. en ik denk dat het grootste gedeelte een andere browser gebuikt.

    Browsercompatibility is toch belangrijk, zeker zolang mensen ook nog steeds IE gebruiken en nog niet overstappen naar windows 10 🙂

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    als we het nou toch hebben over het updaten van de site….
    En als ik zo vrij mag zijn ….

    De site, de nieuws rubrieken, de revieuws ik lees ze graag.
    naast een “voor mij gevoel niet heel erg oude” layout is er 1 doorn in het oog van deze site.
    Het forum.

    sorry. maar ik vind het 1 grote on overzichtelijke puinhoop.
    reden dat ik nauwelijks iets op plaats of op lees.

    van GTA zijn er tig topics.
    er zit geen structuur in!

    ik weet dat het een moeilijke keuze is maar ik zie maar 2 oplossingen:

    1.) Alle topics (vooral de game topics) opslot gooien en zorgen dat er van elke game 1 topic is.
    of
    2.) Alles topics van 1 game nu samen voegen tot 1 topic en zo verder gaan.

    Nogmaals ik weet dat dit niet aansluit bij de titel maar wel op de post van Magnet.

    geef elke game een apparte topic in plaats van iedereen van elke game een topic te laten maken.
    Je krijgt een overvloed van topics die net 2 pagina’s groot worden omdat het OF niet meer interessant is OF omdat het probleem is opgelost.

    Om eerlijk te zijn gebruik ik jullie voor de nieuws berichten rondom PSV\PS3 en PS4.
    Als het om het forum gedeelte gaat zit ik liever bij een “concurrent” van jullie.

    ff terug naar het logo.
    probeer naast de tekst ook een picogram (zoals IGN heeft) neer te zetten.
    pakt meer en op video’s als watermerk geeft het een rustiger beeld!

    forum is inderdaad een lastige, maar we weten nog niet precies wat we daarmee gaan doen. Naast het feit dat forums tegenwoordig stuk minder populair zijn, is het ook heel moeilijk een juiste balans te vinden in de indeling.

    Browsercompatibility is toch belangrijk, zeker zolang mensen ook nog steeds IE gebruiken en nog niet overstappen naar windows 10 🙂

    Absoluut belangrijk, ik heb er een wrapper omheen gedaan. Als ’t goed is moet die nu in ’t gareel blijven op IE. Heb zelf geen IE dus als je dit kan bevestigen dat ’t nu goed is, dan graag.

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Absoluut belangrijk, ik heb er een wrapper omheen gedaan. Als ’t goed is moet die nu in ’t gareel blijven op IE. Heb zelf geen IE dus als je dit kan bevestigen dat ’t nu goed is, dan graag.

    Heb even gekeken en het gaat nu goed. Kan ook bevestigen dat het ook in chrome en firefox goed gaat… safari kan ik helaas niet testen, maar ik neem aan dat je die zelf kunt controleren gezien applespot natuurlijk ook van jou is. 🙂

  8. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Thanks voor je feedback en leuk om te horen dat je het design tof vindt, daar ben ik namelijk verantwoordelijk voor :-).

    Momenteel staan er ontzettend veel updates gepland om PSX-Sense next-level te tillen. Momenteel ligt alleen echt de allerhoogste prioriteit bij bij het responsive maken van de website, waar we momenteel hard aan werken. De mobiele site kan gewoon echt niet meer en is een doorn in het oog van ons allen. We werken daar dan ook eerst aan, zodat mensen hun PM’s kunnen checken op mobiel, games pagina’s kunnen checken en al met al een betere ervaring kunnen krijgen.

    Logo ben ik met je eens, kans is zelfs aanwezig dat we het nog iets ingrijpender veranderen. Dit moet anno 2015 ook gewoon flat zijn i.p.v. de gradients uit 2008 😛

    Vet om te horen, kijk er naar uit 😀