Forum

Topic: Uitbreiding ps4 forum

Anoniem's avatar

Hallo,

Is het niet eens tijd om andere groepen toe te voegen bij de ps4 fora?

Dingen zoals accessoires, helpdesk etcetera, zoals bij de ps3 het geval is.

Ik weet dat dit direct naar de mods. gestuurd had kunnen worden ik zag alleen niet waar dit kon.

Groeten

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Er is een Feedback-forum waar je suggesties en Feedback kan geven.

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hallo,

    Is het niet eens tijd om andere groepen toe te voegen bij de ps4 fora?

    Dingen zoals accessoires, helpdesk etcetera, zoals bij de ps3 het geval is.

    Ik weet dat dit direct naar de mods. gestuurd had kunnen worden ik zag alleen niet waar dit kon.

    Groeten

    In mijn optiek wel, maar deze beslissing ligt bij het management natuurlijk. Nu zijn zij wel druk bezig geweest met de mobiele site en natuurlijk de gamescom afgelopen tijd, dus qua prioriteiten is dit niet de hoogste. Desondanks heb ik wel even de gelegenheid genomen om de discussie te verplaatsen naar het Feedback gedeelte in de forums, waar dit natuurlijk thuis hoort.

    Wellicht dat het management alsnog eens kan kijken naar de opties omtrent het forum.

  3. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    En eventueel een keer de tursted list updaten 🙂

  4. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    In mijn optiek wel, maar deze beslissing ligt bij het management natuurlijk. Nu zijn zij wel druk bezig geweest met de mobiele site en natuurlijk de gamescom afgelopen tijd, dus qua prioriteiten is dit niet de hoogste. Desondanks heb ik wel even de gelegenheid genomen om de discussie te verplaatsen naar het Feedback gedeelte in de forums, waar dit natuurlijk thuis hoort.

    Wellicht dat het management alsnog eens kan kijken naar de opties omtrent het forum.

    Snap ik, maar heb dit al is eerder aangekaart.

    En andere kant nu ze toch de site aan het tunen zijn kan dit gelijk meegenomen worden 😛