Forum

Topic: Wildhitz Reclame start muziek automatisch.

Anoniem's avatar

Heb nu al een week of 2 last van een verschrikkelijk irritante reclame van Wildhitz.

Het is maar een kleine reclame die niet echt opvalt maar het vervelende is dat de muziek gewoon uit zichzelf begint te spelen zonder dat ik ook maar op die reclame heb geklikt.

Kan hier iets aan gedaan worden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    *KUCH KUCH KUCH KUCH* Adblock *KUCH KUCH KUCH KUCH*

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Is mij ook al opgevallen (alleen op de pc)
    Op mn telefoon geen last van

  3. 4299 XP
    Peter01's avatar

    *KUCH KUCH KUCH KUCH* Adblock *KUCH KUCH KUCH KUCH*

    wtf is er mis met adblock ? ADBLOCK FOR LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    wtf is er mis met adblock ? ADBLOCK FOR LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Straks moeten we rennen

  5. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Straks moeten we rennen

    hoezo ?

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    hoezo ?

    omdat steeds meer sites ten onder gaan door adblock

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hou ’t on-topic guys.

    Ik heb al gemaild, maar het duurt een beetje lang tot ze ’t fixen, sorry voor het ongemak. Ik zal er wat druk opzetten!

  8. 196 XP
    lancolot's avatar

    adblock plus en dan kan je alleen de radioservice uitzetten door het element te selecteren, zo krijgt psx-sense toch nog wat $ en ben jij van die irritante radio af 😛

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    En ook niemand ooit nog naar die radio luisteren, want we hebben duidelijk in ’t systeem aangegeven geen sound te accepteren, dus boycot ze 😉

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Niet dat die popup van KPN beter is… om vervolgens helemaal naar rechts te moeten scrollen voor de X

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Niet dat die popup van KPN beter is… om vervolgens helemaal naar rechts te moeten scrollen voor de X

    Dat was een foutje in de ad-code en is al gefixt. We hebben een beetje geklooi gehad met tags e.d., maar zijn ermee bezig 🙂