Forum

Topic: irritant spelfoutje

Anoniem's avatar

Heeft iemand anders al gezien dat er bij een reactie steeds staat:

“… heeft op jouw gereageerd ”

Het hoort te zijn:

” … heeft op jouW bericht gereageerd” OF
“…. heeft op jou gereageerd.”

Sorry… Taalnazi speaking…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Klopt, je hebt helemaal gelijk

    Jou is een persoonlijke voornaamwoord
    Jouw is een bezittelijk voornaamwoord

    Maar, eigenlijk let ik nooit zo op tiepvaudjuz 😉

    Ik denk dat je er best nog wel veel meer kan vinden
    Doe je best, succes met zoeken

  2. 193 XP
    jurgenstil's avatar

    Ha…het valt mij op dat er dat er maar één iemand is hier op psx-sense die correct schrijft, en dat is Tarek…

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Gaan we aanpassen!

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Bedankt voor de melding en uiteraard aangepast.

  5. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Gaan jullie echt doen wat de clan gasten willen ? , PSX is goed van previeuw en revieuws schrijven .
    Ik zou zeggen hier kan een slotje op we zitten hier niet op school !
    Komaan PSX weg met die handel en het is dan nog een redacteur die het topic aanmaakt ?

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Gaan jullie echt doen wat de clan gasten willen ? , PSX is goed van previeuw en revieuws schrijven .
    Ik zou zeggen hier kan een slotje op we zitten hier niet op school !
    Komaan PSX weg met die handel en het is dan nog een redacteur die het topic aanmaakt ?

    Preview en review bedoel je.

    hahahaha just kidding

  7. 2098 XP
    Bass's avatar

    Gaan jullie echt doen wat de clan gasten willen ? , PSX is goed van previeuw en revieuws schrijven .
    Ik zou zeggen hier kan een slotje op we zitten hier niet op school !
    Komaan PSX weg met die handel en het is dan nog een redacteur die het topic aanmaakt ?

    Het staat onder forum, psx-sense feedback. Op nieuwssites kun je wel verwachten dat ze correcte spelling gebruiken en foutjes kunnen altijd gemaakt worden, dan kunnen ze het weer aanpassen. Prima oplossing op deze manier. Top geregeld!

  8. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ha…het valt mij op dat er dat er maar één iemand is hier op psx-sense die correct schrijft, en dat is Tarek…

    En wie controleert Tarek’s werk, denk je? 😉

  9. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    En wie controleert Tarek’s werk, denk je? 😉

    Hahahahah Dan zou eens berichten van Tarek zonder controle moeten lezen

  10. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Previeuw en revieuw is engels dus hou je hahahamaar voor je , ben jij echt zo een pietje precies ?
    Btw tegen dat ze de fouten eruit hebben zitten er al te lullen op de nieuws site .
    Ik lees er gewoon door voordeel aan Vlamingen 🙂

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Previeuw en revieuw is engels dus hou je hahahamaar voor je , ben jij echt zo een pietje precies ?
    Btw tegen dat ze de fouten eruit hebben zitten er al te lullen op de nieuws site .
    Ik lees er gewoon door voordeel aan Vlamingen 🙂

    Preview en review is in het Engels hetzelfde omdat het een Engels woord is 😛 xD