Forum

Topic: Hoe vaak is het jou gelukt?

Anoniem's avatar

Vandaag weer eens aan de schoonmaak geweest. Dus ook de PS4 moest er aangelopen. Doekje erover en schoonmaken. Bijna 9 van de 10 keer schakel ik dan per ongeluk de PS4 aan. Ik vraag me dus af, hoe vaak is het jullie gelukt om je PS4 schoon te maken zonder dat je hem aanschakelt? Zou het een ontwerpfoutje zijn? 😉
Ik ben wel blij met de app, zodat ik hem op die manier weer kan uitschakelen.

Prettig weekend

Chris65 alias Happy Camper

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik denk dat het me nog nooit is gelukt. ik vind touch technologie leuk, maar een apparaat als een console hoort gewoon een definitieve uitknop te hebben.

  2. 42 XP
    Schrander's avatar

    🙂 Dat heb ik ook altijd. Makkelijker is om even de stekker eruit te halen voor het schoonmaken. Is ook een stuk veiliger.

  3. 1463 XP
    Jason28's avatar

    Ja dat gebeurt mijn vrouw ook altijd, maar hoe kan je hem uit zetten zonder eerst de tv aan te moeten zetten? als ik de knop lang indruk dan start ie daarna niet juist meer op.

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ja dat gebeurt mijn vrouw ook altijd, maar hoe kan je hem uit zetten zonder eerst de tv aan te moeten zetten? als ik de knop lang indruk dan start ie daarna niet juist meer op.

    je vrouw ? vind ze het niet irritant dat ze jouw shit moet schoonmaken ? zo niet dan zou ik zeggen kudos dat je der getrouwd bent. want vrouwen die niet moeilijk doen over kleine dingetjes zijn awesome. (en dus niet omdat vrouwen horen schoon te maken ofzo lol)

  5. 1463 XP
    Jason28's avatar

    je vrouw ? vind ze het niet irritant dat ze jouw shit moet schoonmaken ? zo niet dan zou ik zeggen kudos dat je der getrouwd bent. want vrouwen die niet moeilijk doen over kleine dingetjes zijn awesome. (en dus niet omdat vrouwen horen schoon te maken ofzo lol)

    tja ik werk en zij niet. dan mag het wel toch?

  6. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ik heb de nieuwe versie van de PS4 (Met de matte cover) en die heeft fysieke knoppen gelukkig

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Fijn te zien dat ik niet de enige ben met uitermate belangrijke probleem 🙂

    Ik heb de nieuwe versie van de PS4 (Met de matte cover) en die heeft fysieke knoppen gelukkig

    Echt hebben ze dit aangepast in een nieuwe versie van de PS4? Weer een reden om gewoon een nieuwe te kopen met een 1TB schijf. Meer voordelen dan de schijf simpel weg te vervangen 🙂

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Nooit schoongemaakt met de stekker erin.
    Wel vaak gebeurd bij het verplaatsen/recht zetten op de air kussens, en bij het schoonmaken van de controllers.

    Volgens mij had de 1tb versie geen nieuwe knoppen (is het oude model). Heb nog een glans/mat rode met 500gb in doos die wel fysieke knoppen heeft en stiller is.

  9. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Ja gebeurt mij ook vaker.. haha

  10. 3825 XP
    PBJ85's avatar

    nog nooit last van gehad!
    Komt denk ik omdat ik altijd afstof met een theedoek en die vouw ik voor de zachtheid eerst 3 keer dubbel…
    Kortom no pressure on the switch!

  11. 169 XP
    Bobby Peru's avatar

    Eeeh, PS4 schoonmaken… moet dat?

  12. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Vaak.. irritant.. kleine van me die komt er ook net bij en die heeft alle lol van de wereld.. zo makkelijk en dan dat piepje en lampje maakt het voor hem te aantrekkelijk 🙂

    Maarja als dat mij ergste zorg zou zijn. Fysieke knoppen hadden ze wel gelijk moeten doen. Maar ze wilden natuurlijk gewoon peppie en futuristisch overkomen.

  13. 987 XP
    bliksum's avatar

    ik gebruik swiffer om mijn ps4 schoon te maken

  14. 962 XP
    Stukje-Appel's avatar

    ÉÊn keer snel schoongemaakt maar niet de PS4 aangezet 😛

  15. Anoniem -
    87.151.170.xxx's avatar

    @Jason28: Ik trek inderdaad ook altijd even de stekker eruit, scheelt een hoop gedoe