Forum

Topic: Save games op nieuwe PS4

Anoniem's avatar

Hoi gamers,

Ik zou een 2de PS4 willen aanschaffen deze van 1 TB.
Nu vroeg ik me af als ik al mijn games opnieuw installeer op mijn nieuwe PS4 ,ik mijn save games nog heb?
En als je een game verwijderd hebt op je PS 4 en achteraf terug wil installeren je uw savepoint nog hebt?

Mvg

Vladivasko

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 61 XP
    Mr_Remous's avatar

    Ik weet wel dat als je een game verwijder op je ps4 je save game intact blijf (zelf een keer perongeluk een game verwijderd) en om ze naar je nieuwe ps4 te krijgen zou ik alles gewoon op je cloud van playstation plus zetten

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    als je Playstation plus hebt word dit ook allemaal standaard op je cloud storage gezet, volledig automatisch.
    Maar dit is maar op 1 console waar dit automatisch gaat.
    Al je savegames worden daar op gezet zolang je een ps4 als primair hebt ingesteld in je account.
    Op de ander zul je helaas alles handmatig moeten uploaden en ook downloaden, of je moet alles met een usb stick gaan doen.

    zodra je een game verwijderd van je console, blijven je savegames gewoon veilig op je ps4 staan gelukkig 🙂

  3. 152 XP
    AnalogueDream's avatar

    Ik heb alle saves handmatig op een usb-stick gezet bij het vervangen van mijn HDD, kost wat tijd maar werkte wel goed.

  4. Anoniem -
    94.212.155.xxx's avatar

    Hallo,

    Ik heb perongeluk battlefield 1 verwijderd van mijn ps4 inplaats van het spel af te sluiten.
    Ik had het spel online gekocht dus die stond er altijd op. Weet iemand wat ik kan doen?!

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    @94.212.155.xxx: opnieuw in de store downloaden

  6. Anoniem -
    188.206.70..xxx's avatar

    Staat ook nog in je bibliotheek.
    Of je kunt de het spel opnieuw downloaden (gratis) in de store

    Mvg