Forum

Topic: ps3 vervoeren

Anoniem's avatar

hallo allemaal

in de herstvakantie ga een weekje naar een huisje met tv. die vrijdag daarvoor krijg ik pes dus die wil ik dan graag spelen. zal ik mij ps3 meenemen wat is jullie ervaring met je ps3 meenemen?

alvast bedankt voor de info
Bas

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 209 XP
    chrisnl's avatar

    gwn in de ps3 doos alles doen en meenemen

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    je gaat op vakantie en je neemt je ps3 mee?
    sorry hoor, maar dat is echt een beetje verslaafd
    dan zit je dus 12 uur per dag op dat ding?

  3. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    je gaat op vakantie en je neemt je ps3 mee?
    sorry hoor, maar dat is echt een beetje verslaafd
    dan zit je dus 12 uur per dag op dat ding?

    nou dat valt wel mee heb het doordeweek erg druk! (3 atheneum en sport) dus eigenlijk speel ik een week een uurtje. Meestal speel ik dus veel in de vakanite”s maar als dat ook niet kan zou ik dat jammer vinden! ook omdat ik pes 2009 bestelt heb.

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    nou dat valt wel mee heb het doordeweek erg druk! (3 atheneum en sport) dus eigenlijk speel ik een week een uurtje. Meestal speel ik dus veel in de vakanite”s maar als dat ook niet kan zou ik dat jammer vinden! ook omdat ik pes 2009 bestelt heb.

    let niet op Luc :), het is jouw leven dus als je wilt gamen game je ! gewoon in de doos vervoeren en aan tv aansluiten 😉

  5. 257 XP
    Joost's avatar

    En vergeet geen usb kabel om je controllers op te laden 😉

  6. 293 XP
    Japsuh's avatar

    En vergeet geen usb kabel om je controllers op te laden 😉

    En ik zou sowieso ook controllers meenemen, niet alleen de PS3 :game:

    (P.S. 3 Atheneum druk, dan wordt het in de vierde niks met jou…)

  7. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    (P.S. 3 Atheneum druk, dan wordt het in de vierde niks met jou…)[/quote]

    hoezo?

  8. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Omdat 4 veel moeilijker is. En 5 nog moeilijker:)

    OT: zou het meenemen. Argument van ‘lucdeman’slaat nergens op.

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    luctheman lult wel vaker onzin. 🙂

    Gewoon meenemen, ik heb ‘m ook al een aantal keer mee genomen naar een andere locatie..

    Overgens kreeg ik hem nooit meer in die doos met alles wat ik nodig had, dus ik heb hem in een strandhanddoek gewikkeld en met uiterste voorzichtigheid behandelt. :p

    Veel plezier met PES!

    Btw, mocht je daar een andere tv hebben, bijvoorbeeld HD thuis en SD daar, dan weet je hoe je je beeld instellingen veranderd?

  10. 1268 XP
    luctheman's avatar

    luctheman lult wel vaker onzin. 🙂

    precies(6)

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Gewoon meenemen alleen wel het nadeel dat als je op vakantie hebt in je een vakantiehuisje van Center Parcs of Landal GreenParks dat meestal de zender voor Playstation of die stomme xdoos er niet op staat daar moet je dan iemand voor laten komen of hij kan helemaal niet aangesloten worden maar dat zie je vanzelf gewoon MEENEMEN! 😛

  12. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    PS3 in een bubbeltjes papier dan er om heen met 10Cm foam ding. In een metal case proppen. Dan is je PS3 wel veilig 🙂

  13. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Omdat 4 veel moeilijker is. En 5 nog moeilijker:)

    OT: zou het meenemen. Argument van ‘lucdeman’slaat nergens op.

    Ik weet het 4 VWO is niet leuk 😛

  14. 468 XP
    TwysT's avatar

    je gaat op vakantie en je neemt je ps3 mee?
    sorry hoor, maar dat is echt een beetje verslaafd
    dan zit je dus 12 uur per dag op dat ding?

    Hee, niet te snel conclusies trekken he. Ik ga ook niet zeggen dat jij, omdat je meer dan 160 trophies hebt, verslaafd bent…

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    En als je echt classy wilt gaan:
    http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=570078

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ikzelf heb mijn playstation wel eens meegenomen.

    Heb em toendertijds in wel 6 of 7 handdoeken gerold, en toen in een tas gedaan.
    Het instellen van die HD naar SD is geen probleem.

    Sluit je PS3 aan , en houdt dan de aan/uit knop in totdat ie aan gaat , maar een paar seconden daarna ook nog eens piept. dan zijn je beeldscherminstellingen gereset.

  17. 304 XP
    Edwin's avatar

    Omdat 4 veel moeilijker is. En 5 nog moeilijker:)

    OT: zou het meenemen. Argument van ‘lucdeman’slaat nergens op.

    Offtopic: Wil me hier niet mee bemoeien, maar als je ziet wat de gemiddelde scholier in de 3e klas doet en wat diezelfde scholier 2-3 jaar later doet is het alleen maar goed wat Bas hier doet 😉

    En hou het nu maar ontopic, praat hier verder maar over via PM of in een nieuw topic voor mijn part 🙂

    Ontopic: Persoonlijk zou ik geen PS3 meenemen op vakantie, dat is juist een tijd om even een andere leefstijl aan te nemen. Zou eerder een PSP, plus een shitload aan platinum games (15-20 eu/stuk, goed te doen dus), aanschaffen/meenemen, daar zijn die dingen juist voor gemaakt.

  18. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ikzelf heb mijn playstation wel eens meegenomen.

    Heb em toendertijds in wel 6 of 7 handdoeken gerold, en toen in een tas gedaan.
    Het instellen van die HD naar SD is geen probleem.

    Sluit je PS3 aan , en houdt dan de aan/uit knop in totdat ie aan gaat , maar een paar seconden daarna ook nog eens piept. dan zijn je beeldscherminstellingen gereset.

    Ja, men PS3 was bij men vader en die heeft HD tv en toen bracht ik hem terug naar men moeder en daar was het een gewone tv, maar had ik geen beeld. Dan lees ik in het boekje wat jij juist zegt en twerkt 😉

  19. 896 XP
    WoofeR's avatar

    gewoon lekker alles meenemen op je vakantie, zou ik ook doen… 😉

  20. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik weet het 4 VWO is niet leuk 😛

    en ik redde 2 al net, ik deed te weinig, nu lekker 3 havo met vinnie1234
    ps. voord de lan heb ik hem ook meegenomen, gwn in de doos, of ik een tas

  21. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Gewoon een doos met piepschuim wat plastic erom heen klaar is kees.

  22. 131 XP
    bnk90's avatar

    niet aarzelen gewoon menemen

  23. 8 XP
    KieG's avatar

    Ik gooi me Ps3 gewoon altijd in me Eastpack. controlers, games en snoeren er in en gaan! Hij kan er heel iets krasjes van krijgen, maar daar kan in niet wakker van liggen.