Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    *verplaats naar het goeie forum*

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik denk dat dat gewoon een plaatje is ookal hebben mensen hun eigen pakje gemaakt!

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb hem al wel gezien bij andere mensen. Ik denk dat je unlocked door niet dood te gaan ofzo in een bepaalde level.

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb hem al wel gezien bij andere mensen. Ik denk dat je unlocked door niet dood te gaan ofzo in een bepaalde level.

    Zou kunnen!

  5. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb ook nog een vraag: waarom kan je je eigen muziek niet afspelen? Of moet ik ergens iets instellen ofzo? LBP MOET echt de optie hebben, want het is echt zo’n spel daarvoor.

  6. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb ook nog een vraag: waarom kan je je eigen muziek niet afspelen? Of moet ik ergens iets instellen ofzo? LBP MOET echt de optie hebben, want het is echt zo’n spel daarvoor.

    Haha ja zware hiphop tijdens lbp:P

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb ook nog een vraag: waarom kan je je eigen muziek niet afspelen? Of moet ik ergens iets instellen ofzo? LBP MOET echt de optie hebben, want het is echt zo’n spel daarvoor.

    Het spel zelf moet de optie hebben, als het die niet heeft kan je dat niet.

  8. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Het spel zelf moet de optie hebben, als het die niet heeft kan je dat niet.

    Dat weet ik ook wel, en ik wist toch zeker dat LBP deze optie zou hebben. Toch weer jammer…

  9. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Soms heb ik een map 98% uitgespeeld en weet ik niet waar die laatste sticker is.. Hoe kan ik dan iemand uitnodigen om die map te spelen? Ik vind het soms wat verwarrend hoe die multiplayer werkt, vandaar..

  10. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Soms heb ik een map 98% uitgespeeld en weet ik niet waar die laatste sticker is.. Hoe kan ik dan iemand uitnodigen om die map te spelen? Ik vind het soms wat verwarrend hoe die multiplayer werkt, vandaar..

    Ik heb bij het tweede level al een probleem. Ik moet (denk ik hoor!!) een stikker van een theepot en een ster plakken, maar ik heb geen ster! Hoe kan ik dan datgene krijgen!??

  11. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb bij het tweede level al een probleem. Ik moet (denk ik hoor!!) een stikker van een theepot en een ster plakken, maar ik heb geen ster! Hoe kan ik dan datgene krijgen!??

    Ja ik zit ook bij het tweede level al vast.. En die ster moet je denk ik in level 1 halen. Want als je bepaalde stickers niet hebt kun je later een level ook niet uitspelen.
    Ik heb die ster trouwens wel.. dus waarschijnlijk in het eerste level

  12. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ja ik zit ook bij het tweede level al vast.. En die ster moet je denk ik in level 1 halen. Want als je bepaalde stickers niet hebt kun je later een level ook niet uitspelen.
    Ik heb die ster trouwens wel.. dus waarschijnlijk in het eerste level

    Ster krijg je pas later, volgens mijn in level 3.

  13. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Sommige stickers krijg je pas in latere levels. Dus je moet eigenlijk alle levens nog een keer spelen om alles te unlocken

  14. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Sommige stickers krijg je pas in latere levels. Dus je moet eigenlijk alle levens nog een keer spelen om alles te unlocken

    Aha dat verklaard alles.. en ik maar zoeken haha:D Thnx!

  15. 52 XP
    tevash's avatar

    Sommige stickers zijn echt goed verstopt, heb nu tot The Islands (Endurance Dojo) alles 100 %, maar het was wel zoeken…

    Veel van de “Switch” stickers kan je niet meteen gebruiken. Zie je een afbeelding van bijvoorbeeld een Ster of Theepot en zie je die niet bij Switch Stickers/Triggers, dan kan je hier nog niet deze extra Prize Bubbles halen.

    Voor verschillende levels en werelden gelden ook dat ze verschillende Switch stickers/triggers hebben.

    De eerste wereld heeft al een regenboogschoen, een ster, een leeuwenembleem en een theepot bijvoorbeeld.

    Aan het einde van een wereld zou je wel alle Switch stickers moeten hebben voor die wereld en de bijbehorende levels, dus dat moet je goed in de gaten houden.

  16. Anoniem -
    207.46.13..xxx's avatar

    Ik k

  17. Anoniem -
    85.150.94.xxx's avatar

    Ik kan geen stickers pakken via een andere leven (changing room) dan komt er rechts boven een pauze teken te staan