Forum

Topic: ps3 meenemen op vakantie

Anoniem's avatar

hallo iedereen
ik wil graag op vakantie me ps3 meenemen
maar ik ga met de vliegtuig denken jullie dat de douane me ps3 toelaat op de douane.
alvast bedankt
ilias-boy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    -_-
    Dude,
    VAKANTIE!

  2. 8 XP
    ilias-boy's avatar

    ja maar ik ga met me ouder 6 weken op vakantie en heb daar niks te doen

  3. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja, doen ze wel denk ik.

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Denk dat je idd wordt tegengehouden! Ik had het risico niet genomen in iedergeval^^

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Denk dat je idd wordt tegengehouden! Ik had het risico niet genomen in iedergeval^^

    Inderdaad, maar alsnog, ik denk niet dat ze hem open slopen om te kijken of er coke in zit. xD Maar tegengehouden wordt je zeker.

  6. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Denk niet echt dat je er problemen mee zal krijgen hor

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik denk dat m’n post verkeerd wordt begrepen, ik denk dat je hem mee mag nemen :p. Wel zullen ze hem ff checken.

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik had het risico niet genomen dalijk ben je hem kwijt, DVDtjes krijg je al gezeik mee………….

  9. 257 XP
    Joost's avatar

    Als het maar duidelijk is dat ie van jou is, en niet net nieuw gekocht ivm goedkopere prijzen. daar krijg je vaak problemen mee, weet niet hoe dat met jou PS3 zit… en neem dan sowieso de goede kabels mee;)

  10. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    misschien moet je ook maar ff je aankoopbewijs meenemen niet dat ze daar weer over gaan zeuren als je terug naar nederland komt.. Krijgen heel veel mensen gezeur mee, want je moet dan invoerbelasting betalen als je iets in een ander land gekocht hebt.. tenzij je het uit nederland hebt, dus moet je je aankoopbewijs hebben of misschien een kopietje zodat je kan laten zien dat je het in nederland gekocht hebt..

  11. 8837 XP
    7th-son's avatar

    neem het bonnetje mee?

    ik was laatst een midweekje naar landal toe, en had spijt dat ik me ps3 niet had meegenomen voor in de latere uurtjes
    ze hadden daar gewoon een HD ready lcd tv staan! met internet!

  12. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ten eerste ps3 mee op vakantie lol (maar oke bij 6 weken kan ik ook wel begrijpen xD)
    ten tweede idd aankoopbewijs en ik denk wel dat ze je apart zullen checken xD

  13. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    hallo iedereen
    ik wil graag op vakantie me ps3 meenemen
    maar ik ga met de vliegtuig denken jullie dat de douane me ps3 toelaat op de douane.
    alvast bedankt
    ilias-boy

    Ik kwam er ook met mijn gamecube door! πŸ™‚ Dus PS3 moet ook wel lukken !

  14. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    neem het bonnetje mee?

    ik was laatst een midweekje naar landal toe, en had spijt dat ik me ps3 niet had meegenomen voor in de latere uurtjes
    ze hadden daar gewoon een HD ready lcd tv staan! met internet!

    Ja, anders kan het zo zijn dat je hem uit het land waar je vandaan kwam hebt meegenomen en dan moet je alsnog belasting betalen, behalve als je hem gwoon in nederland hebt gekocht, maar dan moet je dat wel kunnen aantonen.. dus daarom kan het volgens mij handig zijn om het bonnetje mee te neme of een kopietje of iets dergelijks

  15. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Het mag ik neem hem ook al 2jaar mee. Je doet hem gwn in je kleine koffertje of tas handbagage. NIET in de GROTE koffer

  16. 6677 XP
    Myx's avatar

    dude als je op vakantie gaat ga je om uit te rusten al ga je 6 weken. Laat het gewoon en zoek andere dingen.

  17. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Chill hem gewoon op je vakantiebestemming. Ik kom niet eens op msn op vakantie.. laat staan een ps3!

  18. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Chill hem gewoon op je vakantiebestemming. Ik kom niet eens op msn op vakantie.. laat staan een ps3!

    Als ik thuis ben zit ik wel op de Ps3 en PC maar op vakantie eigenlijk ook niet:P Ik neem hem nie eens mee:P Heb wel 1x de ps2 meegenomen maar die heb ik niet gebruikt:P Neem alleen de PSP mee:P En dit jaar ook me laptop omdat ik lang in de auto moet zitten

  19. 81 XP
    bdalenoord's avatar

    Als handbagage gaat sowieso niet lukken, da’s véél te zwaar πŸ™‚

  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wij hebben altijd de PS2 mee, zeker dit jaar vanwege de twee TV”s die er zijn. Meer voor de lol als het weer niet meezit en om films mee te kijken want meestal zitten er geen DVD-spelers in die Landal huisjes.

  21. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    En jij bent 6 weken op vakantie tom :p?

  22. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Als handbagage gaat sowieso niet lukken, da’s véél te zwaar πŸ™‚

    Niet waar neem hem al 2jaar mee als handbagage in me koffertje

  23. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Ik zou (ALS ik de PS3 zou meenemen,) het ZEKER in me handbagage houden, want waarschijnlijk weet je wel hoe slecht ze met die koffers omgaan
    (zoniet: Ze gooien+laten vallen+kantelen die koffers, als daar je PS3 in zit.. :\),
    en zometeen raak je je koffers kwijt o.i.d.. Als je hem zelf altijd bij je hebt dan weet je tenminste dat je hem nog hebt πŸ™‚

  24. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik zou (ALS ik de PS3 zou meenemen,) het ZEKER in me handbagage houden, want waarschijnlijk weet je wel hoe slecht ze met die koffers omgaan
    (zoniet: Ze gooien+laten vallen+kantelen die koffers, als daar je PS3 in zit.. :\),
    en zometeen raak je je koffers kwijt o.i.d.. Als je hem zelf altijd bij je hebt dan weet je tenminste dat je hem nog hebt πŸ™‚

    Maar dat is meestal wel zwaar:p Maar waarom zou je hem meenemen kan je je niet vermaken zonder ofoz? Of koop anders een PSP:yay:

  25. 8837 XP
    7th-son's avatar

    Wij hebben altijd de PS2 mee, zeker dit jaar vanwege de twee TV”s die er zijn. Meer voor de lol als het weer niet meezit en om films mee te kijken want meestal zitten er geen DVD-spelers in die Landal huisjes.

    wrong!
    vorige week in het vennebos geweest
    Flatscreen, en een DVD speler
    zelfs een radio waar je je sd card of usb stick in kon doen!!

    daar zijn die ook voor bedoelt he, de psp, voor onderweg πŸ˜›

  26. 8837 XP
    7th-son's avatar

    daar zijn die ook voor bedoelt he, de psp, voor onderweg πŸ˜›

  27. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Maar dat is meestal wel zwaar:p Maar waarom zou je hem meenemen kan je je niet vermaken zonder ofoz? Of koop anders een PSP:yay:

    Je hebt me wel gequote, maar niet goed gelezen :P, ik zei:
    [quote=Dead-M](ALS ik de PS3 zou meenemen)[/quote]

    Als ik op vakantie ga neem ik wel de DS mee, maar is meestal alleen voor als je s’avonds laat nog voordat k naar bed ga πŸ˜›

  28. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Niet waar neem hem al 2jaar mee als handbagage in me koffertje

    En toch is het te zwaar, handbagage mag 5 kilo zijn en dat is de PS3 ook (als ik me niet vergis)

  29. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dan is het toch goed XD

  30. 704 XP
    Boemtje's avatar

    En toch is het te zwaar, handbagage mag 5 kilo zijn en dat is de PS3 ook (als ik me niet vergis)

    JOngen ik neem hem tog al 2jaar mee in me handbagage :S en de ps3 is minder dan 5 kilo

  31. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    JOngen ik neem hem tog al 2jaar mee in me handbagage :S en de ps3 is minder dan 5 kilo

    Hij is idd lichter als 5 kilo:P Maar ik vraag me kan je je niet vermaken zonder game consoles? Kom op het is vakantie! Als je nu iets voor in het vliegtuig of voor in de auto meeneemt is het okΓ© weetje maar ik denk niet dat je je PS3 gaat aansluiten op de accu van de auto^^

  32. 537 XP
    acardipane's avatar

    maar ik denk niet dat je je PS3 gaat aansluiten op de accu van de auto^^

    Kan wel moet je een omvormer erbij kopen, tft schermpjes er bij en kun je goed gamen

  33. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Kan wel moet je een omvormer erbij kopen, tft schermpjes er bij en kun je goed gamen

    Dan moet je niet je motorafzetten want starten lukt dan niet meer xD Accu leeg :p

  34. 537 XP
    acardipane's avatar

    Dan moet je niet je motorafzetten want starten lukt dan niet meer xD Accu leeg :p

    Dat is geheel afhankelijk van een aantal factoren

    – wat voor een accu heb je er in ?
    – hoelang speel je
    – wat het je allemaal aanstaan..

    Maar 10 minuten zou altijd wel moeten lukken :dizzy:

  35. 8837 XP
    7th-son's avatar

    en hoe oud je accu is πŸ˜›

  36. 8 XP
    ilias-boy's avatar

    ik ga nooit weg op vakantie we blijfen dag en nacht zitten in ons vakantie huis en en als we weg willen gaan komt familie langs dus echt niks te doen

  37. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik ga nooit weg op vakantie we blijfen dag en nacht zitten in ons vakantie huis en en als we weg willen gaan komt familie langs dus echt niks te doen

    Hebbie geen zwembad ofzo? Of strand want daar zit ik heel de dag :yay:

  38. Anoniem -
    62.131.8..xxx's avatar

    Ik vind het allemaal een heel goeie ideΓ« van handbagage maar je kunt er ook eentje voor hoeveel weken je op vakantie huren dat kan hier in turkije

  39. Anoniem -
    178.247.114..xxx's avatar

    Of je kunt daar playsation huisjes