Forum

Topic: Tekken eindbaas azazel…

Anoniem's avatar

Hee,

Ik heb sinds kort Tekken 6, echt leuk spel maar ik kom echt niet verder dan die eindbaas azazel…
Ik vind die personage TE overpowerd…maarja… Heeft iemand misschien een tip om hem te verslaan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik denk gewoon heel veel oefenen. Misschien kan je op youtube zoeken naar filmpjes van mensen die hem verslaan, of er is misschien wel een guide 🙂

  2. 126 XP
    rovu's avatar

    hangt er vanaf, in de scenario campaign of gewoon 1 vs 1?

    in scenario: zorg dat alysa blijft leven en de hele tijd sidesteppen een een sterk aanval doen(zoals 2x voor en dan driehoekje) dan moet het uiteindelijk lukken.

    1 vs 1: probeer geen moeilijke combos, kleine slagen zijn uiteindelijk net zo effectief. doe bijvoorbeeld een punch combo van vierkantje driehoekje vierkantje. blijf ook veel verdedigen. soms duurt het even maar uiteindelijk lukt het op deze manier altijd. succes!

  3. 168 XP
    Mowie24's avatar

    Mij is het alleen nog maar gelukt met Hwoarang of hoe die ook heet.
    Steeds van die sterke combo kicks en na veel rondes lukte het me.

    En een tip is, niet snel naar hem toelopen als die op de grond ligt, want dan verdwijnt die en valt die van de lucht aan.
    Ook belangrijk is dat je niet teveel afstand moet houden, hij heeft namelijk veel lange afstand aanvallen.

  4. 126 XP
    rovu's avatar

    over bazen gesproken… die nancy tering he:S:S
    die kan ik maar niet verslaan, kom af en toe wel dichtbij maar of ik ga toch net dood, of ik raak timed out..
    heel irritant dat je telkens eerst 6 stages moet doorlopen.. ik speel m altijd met jin

    Edit: net nancy verslagen 😀 platinum trophy gehaald #4

  5. 4 XP
    Indo-Mie's avatar

    Aight gefeliciteerd;)
    Damn.. die nancy is al helemaal onmogelijk voor mij lijkt wel:p…
    naja veel oefenen straks…

    over bazen gesproken… die nancy tering he:S:S
    die kan ik maar niet verslaan, kom af en toe wel dichtbij maar of ik ga toch net dood, of ik raak timed out..
    heel irritant dat je telkens eerst 6 stages moet doorlopen.. ik speel m altijd met jin

    Edit: net nancy verslagen 😀 platinum trophy gehaald #4

  6. 126 XP
    rovu's avatar

    voor nancy zou ik youtube filmpjes checken.
    gewoon simpele sterke moves uitvoeren, veel sidesteppen en je moet een beetje leren herkennen welke moves nancy gaat doen zodat je goed kunt anticiperen 😉
    maar uiteindelijk lukt het je wel!

  7. 4 XP
    Indo-Mie's avatar

    Het lukt me nu best makkelijk om Azazel te verslaan… ik doe het op een beetje kut manier maarja ik werd het zat en deze manier werkt goed. Gewoon schuin naar voren springen en schoppen en dat achter elkaar aan blijven doen…Klinkt heel stom maar het werkt…

  8. Anoniem -
    85.145.184.xxx's avatar

    Ik heb hem gister verslagen, gewoon je 1 poppetje poweruppen en hem daar mee laten vechten, anders gwn hele tijd het zelfs drukken