Forum

Topic: F1 2017 coureurs gezocht voor PS4/PC

Anoniem's avatar

De leukste racecommunity van Nederland en Belgie. Bij RaceStars.NL is iedereen welkom, jong of oud, snel of niet snel.

Door de vele keuze in leagues zal er altijd een league bij jou passen. Bij RaceStars.NL staat fair racing hoog in het vaandel. Hierdoor zal het raceplezier alleen maar groter zijn.

We organiseren leagues op de Playstation 4 en PC. Overigens zijn de leagues enkel toegankelijk voor Nederlandstaligen.

Op RaceStars TV worden de races live uitgezonden met Nederlands commentaar. Al deze races zijn ook achteraf weer terug te zien op ons kanaal. https://www.youtube.com/racestarstv

Sluit je vandaag nog aan bij de leukste racecommunity!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 2317 XP
    Rastapopulos's avatar

    Waren jullie niet ook aanwezig op het F1 event afgelopen dinsdag op Zandvoort? Indien zo, dan is jullie pro coureur er eentje van behoorlijke kwaliteiten 🙂

  2. 90 XP
    D92V's avatar

    Eventueel wel interesse om mee te doen, alleen ik werk in ploegen(2 ochtenden, 2 middagen, 2 nachten en 4 dagen vrij) dus zal niet altijd mee kunnen doen. Is dat een probleem?

    Mvg

    Danko

  3. 3 XP
    RaceStars's avatar

    @Rastapopulos:

    Dat klopt inderdaad. Maar we hebben leagues op verschillende niveaus, dus er zal bij iedereen wat passen.

  4. 3 XP
    RaceStars's avatar

    @D92V:

    Nee, dat is zeker geen probleem. Je zal alleen veel kampioenschapspunten mislopen. 😉

  5. 2152 XP
    Mrduckie88's avatar

    @RaceStars: Ik ga me hier echt eens in verdiepen. Na de career mode 1 of 2 seizoenen gedaan te hebben, speel ik de F1 games alleen nog telkens als voorbereiding voor “de aankomende grandprix”.

    Zoals volgend weekend ; vrijdags avond met vrienden bij elkaar. Playseat met T300RS met Ferrari Add-on. En dan de GP van België rijden.

    Lijkt me tof om ook echt eens dit online te gaan proberen.

  6. Anoniem -
    88.99.148..xxx's avatar

    Hoi, ik heb mij aangemeld in jullie ps4 communitie. Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik met ee event mee doe?

  7. 1 XP
    Blekerbrandon's avatar

    Ik wil graag meedoen hoe kan ik me aanmelden

  8. 326 XP
    Sam Duymelinck's avatar

    Doe al lang mee met jullie (Sinds de launch van F1 2017)

  9. 1 XP
    Zjaktwee's avatar

    Hallo,

    Ik zoek nog een league om te joinen lekker race met zn allen.

    Ik hoor graag 🙂
    Martijn