Forum

Topic: PlayStation VR nieuw 329+ verzendkosten 6€

Anoniem's avatar

Voor mensen die een psvr willen maar niet de volle mep (400€) wilt betalen heb ik een site gevonden voor slecht 329€ met nog 6€ verzendkosten dus 335€.
Het is helemaal nieuwe en de site is betrouwbaar zelf bol.com reviewers geven een gemiddeld 8.6
Wees snel anders gaat het weer naar 399€.

Update: ze hebben op dit moment niet op voorraad maar je kan al een bestelling plaatsen.

Site:
http://www.binkysgameplay-webshop.nl/a-46727809/playstation-4/sony-playstation-vr/

Nog andere link als je het niet vertrouwd.
https://www.feedbackcompany.com/NL-NL/reviews/Binky’s-Gameplay.html
https://www.bol.com/nl/v/binky-s-gameplay/912736/index.html

En sorry voor mijn Nederlands heb dyslexie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Anoniem -
    212.178.136.xxx's avatar

    “En sorry voor mijn Nederlands heb dyslexie.”

    Sorry, maar jouw Nederlands is beter dan menig ander Nederlander zonder dyslexie. Niet te snel aan jezelf twijfelen 😉 Keep it up!

  2. 142 XP
    MissMovements's avatar

    Handige tip voor de mensen die toch niet het volle bedrag willen/kunnen betalen. 🙂

    En jouw Nederlands is gewoon goed hoor. 🙂

  3. Anoniem -
    77.61.90..xxx's avatar

    Vraag me alleen wel af hoe een webshop al deze het zo goedkoop aan kan bieden, gezien de inkoopprijs van het apparaat en de flinke klap btw over zo’n bedrag. Dan ga je toch twijfelen of het wel ‘eerlijk’ is, want zulke kleine bedrijven krijgen normaal gezien al helemaal geen kortingen op inkoop.

  4. Anoniem -
    94.215.29..xxx's avatar

    En andere sites zullen volgen. Ik wil niet eerder een ps4 VR dan sony het hdmi hdr en de andere problemen oplost.

  5. Anoniem -
    204.85.191.xxx's avatar

    http://www.binkysgameplay-webshop.nl is een scam website

    site die gemaakt is met “Mijnwebwinkel”

    en die bol.com reviews zeggen niets, lees de negatieve reactie eens dan zie je dat ze te laat zijn met leveren of helemaal niets leveren, game disk die met krassen zitten, in verkeerde hoesjes ect

    als ze de spullen niet op voorraad hebben waarom dan bestellen ? pay after is niet mogelijk websites als deze zouden per direct verwijderd moeten worden van inet!

    trap er dus niet in mensen! wees gewaarschuwd!

  6. 8379 XP
    7th-son's avatar

    @94.215.29..xxx: dan kun je wachten op het volgende model waarschijnlijk of een versie 2. Aangezien het niet met software op te lossen valt

  7. Anoniem -
    52.91.179.xxx's avatar

    @7th-son: Of natuurlijk gewoon een hdmi switch er tussen plaatsen. Werkt prima 🙂

  8. 8379 XP
    7th-son's avatar

    @52.91.179.xxx: Je hdmi switch moet sowieso al 4k en Hdcp 2.2 ondersteunen, en dan nog een juiste hdmi kabel erbij halen. Dat zou in theorie moeten werken.
    Als je hierover gaat snuffelen op internet lees je veel problemen zoals: witte/groene pixels in het beeld, hdmi error meldingen of gewoon dat de switch helemaal geen Hdcp 2.2 ondersteund.

    Ik twijfel er nog te veel over, want heb geen zin om steeds kabels uit te moeten wisselen, of schakelaars om te moeten halen.
    Als er een switch was die werkt, en die ik eventueel kan bedienen met mijn logitech harmony, dan had ik wel een besluit genomen.

  9. Anoniem -
    38.108.108..xxx's avatar

    @204.85.191.xxx:
    Waarom een scam site ?
    Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben Raymond Pool de eigenaar van Binky’s Gameplay ( opgericht in Juni 2010, volgens mij hebben wij een winkel en een webwinkel. Als jullie twijfels hebben ??? neem dan gewoon even contact met ons op.
    Behalve de negatieve reacties , staat onze winkel ook op Google, ons telefoon nummer en adres om even langs te komen oja en ook de openingstijden zodat je niet voor een dichte deur staat . en de koffie staat ook nog eens klaar.
    En sorry dat wij de goedkoopste zijn met de PS VR en de goedkoopste PS4 hebben .
    En ja ook wij hebben wel eens negatieve reacties op internet maar bol.com mediamarkt bart smit en gamemania en nedgame ook .
    De reacties van the feedback company lijken mij toch wel nauwkeurig .

    Normaal reageer ik niet op berichten die op internet staan, maar kwam dit tegen en moest gewoon even reageren .
    Ik vind de site PSX-SENSE namelijk wel een leuke site met veel info die wij zelf ook weer kunnen gebruiken om onze klanten te informeren en vooral om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes & weetjes .

    kleine tip , voor je iemand of bedrijf check alles even goed 🙂
    Ik begrijp je reactie er zijn idd veel scam sites .

    Ik zou zeggen kom eens langs voor een bakje koffie

    Met vriendelijke groeten
    Raymond Pool