Zoals je in onze eigen review kon lezen is Aliens: Colonial Marines nogal uitgedraaid op een teleurstelling en met ons delen andere media dezelfde mening. Na de lancering en de dus nogal matige ontvangst in de pers begon het vingertje wijzen. Het was de schuld van Gearbox, nee van Timegate Studios en dan weer van SEGA.
Opvallend is wel, zoals de heren van Videogamer hebben opgemerkt, is dat er best grote verschillen zijn tussen de vorig jaar getoonde demo en het uiteindelijke product. De video hierboven toont ‘work in progress’ en de beelden zien er erg goed uit. Je mag dan aannemen dat de uiteindelijke game er grafisch gelijkwaardig uit zal zien of er zelfs op vooruit zal gaan. Het tegendeel is het geval, want de game is uiteindelijk stukken minder mooi.
Hoe heeft het zo kunnen lopen vragen wij ons af.
Het is idd een belachelijk groot verschil. Misschien handig om ook als nog te melden dat de Dragon’s Dogma DLC niet te downloaden is, maar dat je de hele game opnieuw moet kopen + de mensen die de game al hebben krijgen wat extra.
Dat is echt een groot verschil dan speel ik liever de demo xD
Ze zijn op het laatste moment van engine geswitcht en hebben de game toen maar een beetje afgeraffeld.
Het lijkt deze generatie wel een trend te worden, een crappy eind product neer te zetten na een zeer toffe demo, Ghost Recon: Future Soldier? Anyone?
Wel een groot verschil…
Normaal is de demo ‘slechter’ dan de daadwerkelijke game :/
Wou m miss gaan halen, maar koop m liever over een paar maanden voor 10-20euro
Echt heel raar niet te begrijpen 🙁
[edit]Knip!
demo en finale versie zjn meschien wel verwisseld ??
@77.170.208..xxx: Nee, dat niet. Geven de makers ook zelf aan, zoals je kunt zien in de video.