Modern Warfare 2 zal volgens velen de topper worden van 2009, of dit waar is weten we nog niet zeker. Wat we wel zeker weten is dat het een moddervette game gaat worden. Gamespot heeft vandaag een wel heel bijzondere reclame gespot, Activision Blizzard heeft namelijk een actie opgezet in samenwerking met Monster Energy.

CEO Mike Griffith informeerde onlangs de investeerders en analisten van Call of Duty: Modern Warfare 2 over de plannen die Activision Blizzard heeft met het uitbreiden van de verkopen van Modern Warfar 2. Griffith vertelde namelijk dat de game een aantal map packs zal krijgen na de launch.

Vandaag heeft Activision bekendgemaakt wanneer de eerste van deze map packs zal uitkomen in samenwerking met Monster Energy, welke een limited edition aan Call of Duty: Modern Warfare 2 Monster Energy drinks zal weggeven. Deze zullen in de verkoop gaan in november, of deze drankjes ook in Nederland te koop zullen zijn is nog niet bekend.

Als onderdeel van het promotie materiaal zal Monster Energy 5000 mensen zal gaan blij maken met het Modern Warfare 2 map pack welke zal uitkomen in de lente van 2010. Naast dit zal Monster Energy Modern Warfare 2 honderd keer weggeven, 10,000 Dashboard themes – welke niet zo interessant zijn voor de PlayStation eigenaren – en een aantal blikjes Monster Energy drink.