Iets waar je bij games van tegenwoordig bijna niet meer omheen kan is het welbekende DLC concept. De meeste games worden uitgebracht en in de loop van tijd worden de games uitgebreid door verschillende DLC pakketten. Iets wat je positief kan benaderen evenals negatief.
Zo worden de games wel voor een langere tijd ondersteund en daardoor blijven ze ook interessant. Aan de andere kant koop je een game voor de volledige prijs waarna je later bij sommigen het gevoel krijgt toch niet het volledige geheel te hebben gekocht.
De ontwikkelaars van The Witcher 3 hebben ook zo hun mening erover. In een interview wist Konrad Tomaszkiewicz te vertellen dat ze wel degelijk geloven in patches, fixes en extra content, maar niet in content waar je nog eens extra voor moet betalen. Alleen wat echt groot is waardoor je je niet ‘opgelicht’ zou voelen verdiend een prijskaartje.
We could sell extra content to gamers ‘down the road,’ but we don’t believe in that. We believe patches, fixes and additional content should be provided to gamers free of charge. Only something REALLY big, and something that will not make you feel ripped off, justifies a price tag.
Zo zou het bij alle Devs moeten zijn , top
@ redactie kijk op Facebook bij rockstargames.. Nieuwe screenshots gta
Zou wel vet zijn van CD Projekt om kleine details via Patches toe te voegen, en later gewoon een paar grote DLC`s te maken, net als met GTA IV: TLAD & TBOGT.
Let maar op, hun bedenken zich later.
Sjappoo… gewoon Sjappoo
Ik ook niet! Ik betaal niet graag voor halve games. Koop bijna ook nooit dlc online (heb alleen ooit de Zombie uitbreiding van Borderlands gekocht).
Ziet er goed uit!!!
Jammer dat de grote boze uitgevers daar anders over denken :c