Als je Payday: The Heist hebt gespeeld zal je ongetwijfeld wel zijn opgevallen dat de game continu blijft veranderen zodra je de missies opnieuw opstart. Zo zijn in sommige maps de begin spawns anders en lopen de bewakers een andere patrouilleroute. Door deze diversiteit blijft de game leuk en uitdagend om te spelen. Elke overval verloopt op die manier weer net wat anders dan voorgaand het geval was.
Payday 2 doet hier weer een schepje bovenop. Ditmaal veranderen niet alleen de spawns of de plek waar bewakers de wacht houden. Nee, dit keer kunnen ze zelfs deuren of voorwerpen in het gebied verplaatsen. Elke keer als je een missie start zal deze dus anders verlopen en blijft de game keer op keer weer uitdagend om te spelen. Na de voorgaande trailers krijgen wij steeds meer zin in de game en kunnen niet wachten om hem te checken, jullie ook?.
Nog een weekje !!!!! Ik heb nu al genoeg video’s gezien. Ik weet wat de game is, deze video’s zijn overbodig als je payday al een beetje volgt..
De video’s zijn leuk maar ik wil nu eigenlijk wel eens stil aan weten wat de trophie tasks zullen zijn!!! Deze wordt platina!
Ik vond de eerste game moeilijk ,man
De reactie van de AI was toen al ongelooflijk knap .
Nice!
Doet me niet zoveel..
Ik had Payday 1 helemaal gemist, totdat je hem kreeg bij PS+.
Ik heb me er erg mee vermaakt. en wie weet koop ik deel 2 ook nog wel!
Helemaal geweldig dit!! Na Payday: the Heist helemaal plat te hebben gespeeld, is dit deel, wat op vele punten verbeterd is, een must-buy voor mij!
@tyger1:
Ik weet niet hoe het op de ps3 zit, maar op de PC is het vooral de besturing die het moeilijk maakt bij de eerste Payday. Het speelt gewoon niet lekker.
Payday 2 daarentegen…alles voelt gewoon perfect. De recoil, de weapon sway, de feedback als je iemand raakt, alles. Speelt echt heel fijn.