Crystal Dynamics maakte eerder al bekend dat we op 28 januari opnieuw in volle glorie aan de slag kunnen met de next-gen Lara Croft, want op die datum zal Tomb Raider: Definitive Edition gaan verschijnen voor op de PlayStation 4. De game zal zoals gewoonlijk trophy support hebben, maar of dit dezelfde trophies zullen zijn als voorheen op de PS3 was nog onbekend.
Echt moeilijk waren de trophies niet, maar om de platinum trophy te behalen diende je onder andere level 60 te worden in de multiplayer. Een taak die rustig 25 uur extra speeltijd opleverde en ditzelfde gaat ook terugkomen in de PlayStation 4 versie van de game.
Inmiddels is de trophylijst op de website PS3Trophies.com online gezet en daaruit kunnen we concluderen dat het inderdaad over het algemeen dezelfde trophies zullen zijn. Maak je borst dus alvast maar (weer) nat, mocht je voor platinum willen gaan!
Het gewoonweg stom. De multiplayer is trouwens wel leuk, maar na een aantal uur was ik er klaar mee.
Multiplayer Trophies vind ik maar een stom iets, ze mogen er best in zitten maar laat ze dan niet mee tellen voor platinum…
bij sommige games zijn de online trophies vaak OF heel moeilijk te halen (overleef een match zonder dood te gaan) OF duurt ontzettend land (zoals in Tomb Raider level 60 halen) waardoor het ontmoedigd om de platinum te halen. De standaard Uncharted 2 en 3 online trophies zijn een goed voorbeeld hoe het ook kan: “complete 1 competitive multiplayer game” en “complete 1 coöp multiplayer game”
Leuke game, platina behaald, maar inderdaad te veel kwijtgeweest met de MP. Geen second run voor mij dan.
@mysticwolf: des te mooier die in je lijstje staat
Tis te hopen dat de multiplay er ook wat beter uit ziet als op ps3. Wat een prutswerk was dat zeg. Daar ben ik toch echt gelijk op afgehaakt. Jammer van zo’n prachtige singleplay.
Off topic…..wisten jullie al dat er spoedig DLC komt voor Resogun. Naar mijn idee 1 van de beste games 2013. Ik kreeg als antwoord Q1 dus daar kijk ik meer naar uit….
Vrij logisch toch? Had iemand van de PSX Sense redactie dan gedacht/verwacht dat ze alle MP trophies eruit zouden halen?
Dan speelt helemaal niemand de MP meer en zou de platinum een stuk sneller te behalen zijn. De SP van Tomb Raider 100% halen is bij lange niet zoveel werk als bijvoorbeeld de SP van Grand Theft Auto V 100% halen. Believe me, i know.. ^_^
De MP is best vermakelijk met vrienden. Het voelt alleen een beetje houterig aan als je MP’s als Uncharted 2 en 3 gewend bent. Toen ik em paar maanden geleden speelde op de PS3 waren er best veel actieve spelers. De road to level 60 was pretty long, but in the end it was worth it. ^_^
Ben bij deze game Afgehaakt omdat ik de lvl 60 trophy wat teveel van het goede vond voor zo een slecht MP. Snap sowieso niet waarom alle SP spellen tegenwoodig (veelal zeer matige) MP moeten hebben.
Heb een hekel aan multiplayer trofeeën. De enige game waar ik ze wel van heb zijn Burnout en Borderlands 1.
Ik speel een spel voor de lol en leg ‘m weg wanneer het saai wordt. Ik ga echt geen platinums halen als dat betekent dat ik tegen m’n zin een spel zit te spelen, dan kan ik net zo goed gaan werken wanneer ik vrij ben.
Ik heb een hekel aan online spelen.
Dat is net zo bij Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier. Daar moet je ook tot level 50 bij minimaal 1 personage komen voor een trophy. En dat duurt volgens mij wel langer dan 50 uur want ik ben na meer dan 70 uur level 23 bij alle 3 de personages.