Over minder dan een maand kunnen we virtueel als Delsin Rowe de straten van Seattle gaan verkennen en waarschijnlijk een hoop schade aanrichten. Zoals de vorige delen is dit nieuwe deel ook een open wereld game en zul je als speler niet meteen alles zien. En als we Nate Fox van Sucker Punch mogen geloven bevat inFAMOUS: Second Son tevens geheimen die je niet snel zal vinden.
In een interview met Gamerhub gaf Fox aan dat de keuze tussen goed en kwaad invloed zal hebben op wat je zult zien. Het is eigenlijk niet één product volgens hem, maar twee in een open wereld. Om alles te zien en de geheimen te ontdekken zul je tijd moeten investeren.
“If you don’t playthrough as a hero and a villain…you are not seeing the game, right? I mean…that is a big deal. The game is two very different products and it is an open world game so it is packed with secrets and things to do. To see it all you gotta put in the time.”
Binnenkort kun je hier terecht voor de hands-on van Tarek die eerder deze week op uitnodiging van Sony de game al even kon testen.
Heb zo’n zin in deze game,eindelijk next-gen.
Sony kondig Aub de bundel aan
Zin an
Zeker benieuwd naar deze game en de hands-on. 🙂
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat exact de uitdaging is in deze game? De voorgaande versies heb ik niet gespeeld en zoals ik uit de gameplayvideo’s kan opmaken gaat het om een karakter die alleen maar zijn tegenstanders hoeft uit te schakelen en zelf op geen enkele wijze is te doden.
@83.163.6..xxx:
Yep thats it.. Heb deel 1 en 2 gespeeld. Laat deze liggen. Tijd voor nieuwe ip’s
@83.163.6..xxx: Deel 1 en 2 heb ik ook gespeeld veel plezier mee gehad voor mij was het een leuke trip met een leuk verhaal. Met hier en daar wat uitdaging het mooiste is gewoon nieuwe krachten krijgen.
Ik GOW ascension gespeeld op hard en met de trail of archimedis was ik bijna gestopt zo moeilijk en geen checkpoints. Het is maar wat je leuk vindt.
@Naam…:
Sorry maar jij bent met alles negatief dus persoonlijk neem ik je niet serieus. 😛
@83.163.6..xxx:
precies uit het stuk dat je de vorige delen niet gespeeld hebt kan ik herleiden dat je dus ook niet weet wat de uitdaging eigenlijk is.
Je speelt iemand met krachten die naast een verhaal door te lopen ook nog met hordes vijanden te maken heeft, die hem wel degelijk kunnen doden…
de uitdaging zit m dus in het niet gedood worden, je powers ten goede of ten kwade te gebruiken en op basis van je beslissingen het verhaal te voltooien net als de vele sidemissions. Daarnaast is het in de eerdere delen zo geweest dat er ook nog wat platformelementen bij kwamen kijken die ook nog voor een uitdaging konden zorgen. En het is natuurlijk ook gewoon leuk om de held of slechterik te kunnen spelen.
@Flaming_Kaiser:
Ik werd pas echt pissig nadat ik dagen de trial geprobeerd had op hard, eindelijk gehaald en daarna hoorde dat ie gepatched werd… hij is nu aanzienlijk makkelijker dan toen de game uitkwam, zeker omdat er nu checkpoints tussen zitten en je meer health krijgt.
Dit is voor mij echt een game waarvan ik niet snap wat er boeiend aan is….Vorige delen ook geprobeerd en het interesseert me echt geen hol. Moet wel zeggen dat ie er goed uitziet.
@83.163.6..xxx: Zet de game op de zwaarste moeilijkheidsgraad op max en dan heb je als antwoord: uitdaging. In de gameplay zie je alleen de minder sterke vijanden, maar er zullen grotere vijanden in de game zitten. Denk dat we pas 10% van de game hebben gezien en dat is goed. Zo blijft er nog wat over om over te fantaseren. 😉
ik heb een vriend en doet stage bij sony heeft vandaag de demo gespeeld en wilt/mag daar natuurlijk niks over zeggen grrrr
Volgende week preorderen als ik thief ga halen
Awesome Game! 😀
Zeker halen!