Over zo´n 16 dagen kunnen we aan de slag met een nieuw deel in de inFAMOUS serie. Deze keer een nieuwe held genaamd Delsin Rowe, maar ook nieuwe krachten zoals rook en neon. Het laatste zie je hieronder op de zestal nieuwe screenshots die verschenen zijn . Verder zien we het bijna altijd natte Seattle. Tarek kon een tijdje terug al de game aan de tand voelen en hij was erg enthousiast, zoals je kunt lezen in zijn preview.
inFAMOUS: Second Son
Releasedatum: 21-03-2014
Genre: Actie-avontuur
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Ontwikkelaar: Sucker Punch
Ben zeer benieuwd! 😀
laat het snel 21 maart zijn
Eindelijk een beeld met meer dan 5 mensen op het scherm 😉
Ben wel benieuwd naar de open world want tot nog toe is er erg weinig informatie over te vinden.
Belichting is wel vet hoor!
@derage88: Ik snap de ophef over de hoeveelheid NPC’s op straat niet helemaal. Ik ergerde me juist kapot aan de mensen die constant mij aan het blokkeren waren in deel 1 & 2. Vloeiend door de straten rennen was er soms niet bij.
@Faunus: Nou, het lijkt mij een stuk fijner dan door een spookstad te rennen, GTA zonder andere auto’s en voetgangers zou ook niks aan zijn toch? 😉
@derage88: idd. En het feit dat je soms toch wat onschuldige mensen kunt neer knallen!
Just because you can.
@derage88: Het zal heus niet als een spookstad aanvoelen natuurlijk. Denk dat Sucker Punch daar wel aan heeft gedacht.
@Faunus: Nou, ik zie nog verrassend weinig anders, maar we zullen het wel zien, zal de game ongetwijfeld toch wel halen maar het zou zonde zijn.
Tot nog toe is er gewoon erg weinig content vrijgegeven mbt. de open-world eraring.
@derage88: Er komt binnenkort een livestream aan van IGN (US), waar waarschijnlijk veel te zien is.
Denk dat Sucker Punch ook bewust wat beelden verborgen houdt. Ook leuker voor de spelers denk ik. Ubisoft laat vaak zoveel zien dat ik alleen maar minder zin krijg in hun games. Goed voorbeeld is Assassin´s Creed IV: Black Flag.
@Faunus: Nou ik weet het niet hoor maar ik kreeg juist veeeeel meer zin in AC4 door die beelden van Ubisoft, lieten goed zien wat er in de wereld was, werd er in ieder geval niet minder enthousiast om.
@derage88: Dat is ook persoonlijk natuurlijk, maar ik zie vaak door het werk voor de site al erg veel van games voordat ze verschijnen. Bij bepaalde games waar ik erg op zit te wachten zie ik liever zo min mogelijk, zodat de verrassing en het ontdekken leuk is. Eigenlijk wat Rockstar deed met GTA IV en Red Dead Redemption. Bij GTA V gingen ze voor een andere tactiek.