Juist in de week waarin inFAMOUS: Second Son gaat verschijnen is bekend geworden dat lead designer, Jaime Griesemer, ontwikkelaar Sucker Punch heeft verlaten.
Griesemer werkte eerder bij Bungie aan de verschillende Halo titels en aan Destiny. Hierna verliet hij Bungie om bij Sucker Punch aan de slag te gaan waar hij bijdroeg aan de ontwikkeling van inFAMOUS: Second Son.
Griesemer zelf laat hier op zijn eigen Twitter ook niet heel veel meer over los. Wellicht dat Sucker Punch pas na de release van inFAMOUS: Second Son met een officiële verklaring komt voor het vertrek van Griesemer.
@GiantGodzilla Thanks. I’m excited for people to get their hands on it. And yes, I have left SP. Not really talking about it yet, tho.
— Jaime Griesemer (@32nds) March 18, 2014
manman de laaste tijd vertrekken er veel mensen bij studio s van sony wat is er aan de hand e .
hoop dat sony rap met een verklaring gaat komen wand dit ziet er niet goed uit voor de toekomst fffffff
Geen drama maken om niks, die lui gaan aan de slag bij andere developers waar we net zo goed weer games van kopen.
1 designer maakt niet een complete team.
@jimke1: Niet gehoord van de vele mensen die afgelopen maanden bij Microsoft zijn vertrokken?
Helpte gewoon een handje… Infamous is eerlijk gezegd geen bad ass game. Maar wel vermakelijk. Aangezien de ps4 een mager aanbod heeft is infamous second son dus de winstmaker. Je ziet dat ze er hard aangewerkt hebben. Maar het mist badass Powers/leven in de stad. Ondanks dit kan ik echt niet wachten om hem te spelen. Omdat het een nieuw visueel spektakel is…. Eerlijk gezegd zou een prototype 3 hier gewoon gehakt van maken, jammer dat radical entertainment moest stoppen van Activision omdat ze enkel big money willen…. Zelfs TRUE crime was al niet meer goed voor hun. Ik hoop echt dat ik ooit nog een prototype 3 tegenkom. 2 was gewoon zalig goed. Ik heb daar wel 100 uur ingestoken na het uitspelen zelfs ….