In Watch_Dogs heb je natuurlijk het hoofdverhaal en de multiplayer, maar de stad van Chicago zal ook een tal van minigames bevatten. Gamersyde had een interview met de creative director, Jonathan Morin, en vroeg of hij meer kon vertellen over de secundaire activiteiten. Morin gaf aan dat er zo’n 40 contracten in de game zitten die puur om het rijden met voertuigen draaien.
Op die manier kunnen spelers daar ook veel tijd in steken, maar Morin zei ook dat er meer dan 100 minigames in de game zitten uiteenlopend van poker, schaken en drankspellen. De wereld zit volgens hem vol met deze activiteiten waar je als speler veel geld mee kunt verdienen. Ook zul je digitale strips kunnen spelen wat meer onrealistische missies zijn.
Als laatste zijn er veel collectibles te verzamelen in de game, maar deze zal je niet zonder wat uitdagingen kunnen krijgen. De wereld van Watch_Dogs lijkt dus echt tjokvol te zitten met allerlei activiteiten naast de campagne. Dit is ook iets wat ze wilden bereiken met het uitstel en eind mei zullen we echt zien hoe dat heeft uitgepakt.
Ik denk dat Watch_Dogs snel gaat vervelen.
@213.93.222.xxx: Dat denk ik niet. Ik verwacht minstens zoveel (gevarieerde) gameplay als bijvoorbeeld bij een GTA V, maar dan current-gen. Er is heel veel te doen, maar het ligt aan jou hoeveel je ook daadwerkelijk doet!
Overigens ging GTA IV me wel degelijk snel vervelen, maar dat terzijde.
In gta 4 was ook werkelijk niks te doen
@Mithrandir: meestal als je de hoofd missies hebt gehaald, zijn mini games in het spel geen zak meet aan.
@213.93.222.xxx: Zoals die constante negatieve reacties die nergens op gebaseerd zijn, ook beginnen te vervelen.
@62.195.156..xxx: dat heet kritisch zijn
Ik denk dat de multiplayer niet zal vervelen. Ik ga ontzettend veel mensen evaden en wil graag het hoogste level/skill halen in multiplayer 🙂
Klinkt leuk!
Dan is er naast het hoofdverhaal ook nog genoeg te beleven.
Lijk me zeer leuk 🙂
@Naam…: Kritisch zijn? Wacht tot 27 mei kneus. Kritisch zijn op iets waar je nog geen review over kan maken.