Het Amerikaanse Game Informer heeft wel vaker exclusieve coverstories en die van deze maand is Call of Duty: Advanced Warfare. Zoals gebruikelijk werd ook deze keer het startsein van deze coverage gegeven met een video.
In de video rondom Call of Duty: Advanced Warfare komen de oprichters van Sledgehammer, Michael Condrey en Glen Scofield, aan het woord evenals de CEO van Activision, Eric Hirshberg. Met name het moment dat Hirshberg aan het woord komt is interessant, want hij vertelt namelijk dat Sledgehammer een aantal verandering doorgevoerd heeft die hun effect zullen hebben op de multiplayer en op alle overige modi in de game.
Daarnaast zegt Condrey dat dit echt een andere Call of Duty is dan je gewend bent, mooie woorden dus zonder dat men verdere details vrijgeeft.
Kan positief of negatief zijn.
Voertuigen. Zijn niet echt niet cod word at war had ook tanks in bepaalde levels. Was wel leuk trouwens
@Naam…: @Naam…: niet echt nieuw bedeelde ik met de eerst zin 😉
@Naam…: COD 1 had ook voertuigen… leer je klassiekers kennen 😉
Met voertuigen krijgen we totaal andere maps die we gewend zijn van cod.
Ben toch wel erg benieuwd en ik heb goede hoop dat dit helemaal goed gaat komen!
@PSknul: Voertuigen. Zijn niet echt niet cod word at war had ook tanks in bepaalde levels. Was wel leuk trouwens
Ja weet ik PS2 tijdperk maar heb het over de mutiplayers
dit is geen cod meer
We zien het hoe anders alles wordt, als er maar een goede balans in zit en die shit!
Nah .. Geen zombies, geen nieuwe engine en geen Desicated servers. Anders hadden we t al gehoord. Dus nee wacht wel op treyarch die waarschijnlijk toch een ww1 of ww2 cod gaat maken aan gezien Iw en Sledghammer voor de toekomst kiezien.
We krijgen waarschijnlijk geen voertuigen want dan heb je grotere maps nodig en aardig wat mensen klaagden daarover bij ghosts .. Maar misschien bedoelen ze super jumps etc
Dedicated servers*
Ik kijk er toch erg naar uit wat de game gaat brengen. Als het inderdaad totaal anders word is het gewoon een must buy for me. Of het nou goed of slecht is.
@Naam…: Jup ik ook, COD1 mulitplayer had rijdende tanks en jeeps.
@Davey: idd, te grote maps zoals White out en Stonehedgh zijn zware afknappers in ghosts, ze hebben daarom de dlc maps klein gehouden wat de gameplay in ghosts snel houd das het verschil met Bugyfield 4.
Ik wacht ook wel tot Treyarch komt met hun versie van CoD, altijd vernieuwend geweest op verschillende modis, hopen op zombie modus maar niet zoals BO2 die waren in mindere maten niet zo leuk als BO1 en WaW. De bus versie was niet leuk of mssn te klein om leuk te blijven.
Vraagje… Wat kon je verder doen met die tickets die je kon vinden in bepaalde maps?
Ik heb ze allemaal in de machien van Buried gepropt met 4 vrienden, maar buiten een nieuw einde was het niets speciaals aan. Ik had gehoop en he gerucht was dat je zou teleporten van de eene map naar de andere maps, want dat zou ziek zijn geweest.
@PSknul: maar online was er nog niet,
@Booyah:
no shit sherlock. trap nog meer open deuren in
Ben best wel enthousiast over deze COD. Ik vind Ghosts al super en vermakelijk, mja ps4 was mijnfirst console dus ik weet niet beter.
@Naam…: Uhmm, jawel. Ik heb hem hier nog liggen hoor. COD1 heeft gewoon Online/MP.
@PSknul: waarschijnlijk speelde hij COD 1 niet op de pc maar op een console want zo ver ik het weet had de console versie geen multiplayer
@phinal: ik speelde hem op de gamecube , maar nintendo had geen online server in die tijd miste ik ook niet , dus vandaar ik niet online kon , we hadden natuurlijk wel een ps2 😀 voor gta gt mgs enzo
@82.217.91..xxx:
maar speelde we ook niet online mee ben de pas mee begonnen op de ps3
@phinal: Hmm, dat zou kunnen. Ik heb hem inderdaad voor PC.