Ter promotie van Watch_Dogs heeft Ubisoft een live-action video vrijgegeven waaraan mensen onbewust meedoen doordat hun telefoon van de hacking mogelijkheden is voorzien, net zoals Aiden Pearce dat heeft in de game.
Doordat mensen langskomen in een winkel om een probleem op te lossen weet de verkoper de telefoon te transformeren naar een ultiem hack-apparaat dat willekeurige auto’s openmaakt, stoplichten op groen doet springen, ATM’s geld uit laat spuwen en meer.
Een toffe video die toont dat de (Watch_Dogs) hack mogelijkheden in realiteit eigenlijk zowel handig als levensgevaarlijk kunnen zijn. Hieronder trouwens de making-off.
Haha gaaf!
Ik kan niet wachten tot deze game uit is!
Geniaaal
Is het nou mogelijk om vanuit psn pre-order te plaatsen?
Hahaha geniaal!!! 🙂 🙂 🙂
leuk dit te bekijken
Had hem eerder gister al gezien.
Het geld van deze actie kunnen we weer bij de game optellen… Kunnen ze weer zeggen dat de game enorm veel heeft gekost. Snap niet dat bij sommige games bijna de helft van de kosten in reclame enz is gestoken (zelfs bij nu de duurste game ooit).
Zo ongelooflijk slecht en nep zeg, ‘onbewuste klanten’ yeeaaah right, zijn gewoon acteurs…. Leuk promo, maar Ubisoft doe aub niet alsof het echte reacties zijn…….
Had het persoonlijk geslaagd gevonden als Ubisoft die melding gewoon weg liet aan het begin.
Hahahahaha nice
Ik wordt onderhand gek van deze reclame. Bij elk YT filmpje komt ie weer tevoorschijn.
Die video is net zo nep als al die trailers van die bout game.
@Scrappy-_-coco0:
Dat is nog altijd beter dan de Nivea reclames waar ik naar moet kijken. En dan ook nog eens heel vaak!
dit is mooi gedaan 🙂
@Bappie-NL: +1
@Bappie-NL: Bodylotion voor onder de douche joepieeee!!!
@Scrappy-_-coco0:
Nee, nog veel erger! Anti-Age dagcreme!!! 17.000 Vrouwen hebben Nivea meegeholpen een dagcreme te ontwikkelen…, irritant deuntje er achter… blablabla en dat zie ik dan 10 keer per dag zo ongeveer. Heel irritant!