Ubisoft heeft zich niet populair gemaakt met Watch_Dogs die er uiteindelijk een stuk minder mooi uitzag dan aanvankelijk getoond werd. Iets wat Ubisoft eerder ook al deed met Far Cry 3 en Assassin’s Creed III. Het is Watch_Dogs uiteindelijk geweest die de emmer deed overlopen en ondanks de goede verkopen veel kritiek te verduren kreeg.

Op de E3 toonde Ubisoft ons weer een aantal mooie games (letterlijk), maar dat wij evenals velen anderen wat voorzichtiger zijn is logisch. The Division zag er bijvoorbeeld waanzinnig uit, maar gaat de game er uiteindelijk ook zo uitzien? Dat is de vraag, maar als we game director Ryan Barnard moeten geloven hoeven we ons geen zorgen te maken.

“We get [those concerns] a lot. I think the problem with having an engine like Snowdrop where the graphical fidelity is so high, that of course you’re going to have those concerns. You know, we’re working really hard, especially this year, what we brought is the look that you’ll have on Xbox One, PlayStation 4 and PC. PC might even be able to push it,”Barnard in a recent video interview.

Meer over The Division lees je in onze E3 preview.