Het bouwen van levels in LittleBigPlanet is natuurlijk erg leuk, maar in de voorgaande delen had je met een beperking te maken. Je kon niet ongelimiteerd een level bouwen en dat werd geïdentificeerd aan de hand van een thermometer. Voor de fanatieke bouwers hebben we nu echter goed nieuws, want een beperking is in LittleBigPlanet 3 niet meer aan de orde. Althans, in de PS4 versie.
Je kunt in LittleBigPlanet 3 namelijk levels aan elkaar verbinden en daarmee omzeil je de beperking van de thermometer, zo vertelde Tom O’Connor (Sony XDev Senior Producer). Dus ja, een individueel level kent nog steeds een limiet, maar doordat je oneindig levels aan elkaar kan knopen kun je helemaal los gaan met je creatie.
“What else can we do that the community wants? They want to create bigger levels. So no longer are you locked by your thermometer. You can now stitch levels together, so your level’s, basically, are as big as your hard drive on your PS4. And that will mean that the community will just go wild.”
Leuke toevoeging.
De framerate gaat wel omlaag als je teveel objecten bij elkaar zet
@62.140.132.xxx: Wie beweert dat lbf is geen snelle shooter dus je gaat geen framedrops krijgen 😉
Ik heb er zin in 🙂
@62.140.132.xxx: inderdaad.. de voorgaande games hadden daar enorm veel last van.. ik heb 2 conplexe levels en merk bij het spelen dat de game moeite heeft alles te renderen
@62.140.132
Gelukkig is de PS4 een stuk sterker en nog belangrijker heeft veel meer RAM, waardoor framerate drops hopelijk niet meer aan de orde van de dag zijn in LBP