De PlayStation 4 is in november een jaar op de markt en doet het in de verkoop hartstikke goed. Sony voert in haar campagne de slogan; ‘This is for the players’, om duidelijk te maken dat ze er zijn voor de consument. Adam Boyes zei laatst in een interview met Game Informer dat ze jou speciaal willen laten voelen met de PlayStation 4. En dat het de beste console is om games op te spelen. Ze willen er bij Sony voor zorgen dat als je naar PlayStation kijkt, je weet dat het de beste plaats is om te spelen.

Vandaar dat ze veel hebben geïnvesteerd in 8GB GDDR5 RAM en een sterke processor. Zo om er zeker van te zijn dat je de console ziet als de beste plaats om te spelen. Destiny is daar samen met de witte versie van de PlayStation 4 volgens Boyes ook een belangrijk onderdeel van. Dit is iets wat opvalt en waar anderen om gaan vragen hoe je er bijvoorbeeld aan komt. Hierdoor voelen spelers zich speciaal als ze spelen op de PlayStation 4.

“In general, we want to look at PlayStation as the best place to play. That’s why we spent a lot of money going for 8GB of GDDR5 RAM and high processing power – to ensure that it is perceived as the best place to play. Destiny is a critical part of that; we want people to see that custom white PS4 and say, ‘Where did you get that?’ or see the custom gear on PS4 and say, ‘Where did you find that?’ That’s a part of ensuring that people feel special when they play on PlayStation.”