Volgende week woensdag ligt Driveclub in de winkels en met deze aanstaande release kan een reclamecampagne natuurlijk niet uitblijven. Eén van de onderdelen hiervan is een TV commercial en deze is inmiddels vrijgegeven, zie hierboven.
In de commercial staat de eed die je aan je Driveclub aflegt centraal, dat is immers de kern van deze racegame. Naast deze TV commercials zal Sony ook andere vormen van reclame gebruiken om de wereld duidelijk te maken dat de racegame uit is, zo getuige de onderstaande advertentie.
Ziet er super nice uit.
Alleen eerst de plus editie spelen en daarna zien we wel.
Te commercieel!
Haha echt multicultureel! Blond _afro_asian_ginger_latina_en een nerd! Kan niet wachten driveclub maar forza horizon 2 demo heeft mij ook een beetje overtuigd
Rare gasten bij Playstation.
Ik krijg vandaag een mail waarop staat: DRIVECLUB™ is er: tijd om de baan op te gaan en punten te verdienen voor je Club. In DRIVECLUB™ PlayStation Plus Edition heb je een grote keuze uit auto’s, circuits en ALLE gamemodes.
En daar onder kun je klikken op “Zet je schrap”
Ik denk dus VET! Je kunt de PS Plus editie al downloaden… maar wat blijkt? Noppes je gaat naar de Playstation site waar je kunt lezen: Release datum 8 oktober…
Rare gasten bij Playstation…
@84.195.255..xxx: Ik heb Forza vandaag nog gespeeld bij de Mediamarkt(volledige versie) en die zag er ook supergoed uit, ook erg cool dat je bijna overal van de weg af kan.
De besturing zelf vond ik wat minder omdat het leek alsof je constant op ijs reed, zo weinig grip hadden die auto’s.
@gamexl: Sony heeft sowieso wat issues met het versturen van die info mailtjes. Vaak zit het vol met fouten (tekst), niet kloppende info en meer. Eigenlijk gewoon negeren die zooi.