De top-down shooter Helldivers, die exclusief op PlayStation systemen zal verschijnen, werd eind vorig jaar uitgesteld. Gelukkig heeft ontwikkelaar Arrowhead Game Studios nu een releasedatum bekendgemaakt en deze is al vrij dichtbij. Vanaf 4 maart zal Helldivers namelijk te downloaden zijn in de PlayStation Store.
In Helldivers zal je elke keer wanneer je een level start, in een compleet willekeurig gegenereerde wereld met tal van tegenstanders terechtkomen. Naast een singleplayer avontuur zal je ook met andere spelers samen kunnen spelen in een coöperatieve modus. Leuk detail hierbij is dat de game Cross-play ondersteunt, waarmee je samen kan spelen met spelers die op een andere console gamen dan jij.
Helldivers verschijnt op 4 maart voor de PlayStation 3, PlayStation 4 en PS Vita. Om deze onthulling te vieren werd er ook nog een nieuwe trailer vrijgegeven, die je hierboven kan checken.
Exlcusive?
Ja als je nu eens leest wat er staat
Startroopers anyone?
Wie gaat die indie nu kopen?
@83.82.218..xxx:
Moet je zelf ook maar even doen
@92.69.251.xxx: Ikweetnie maar bij indies zitten er vaak betere titels als een AAA-game. Vond laatste Call of Duty echt bagger. Daarentegen speel ik nog steeds Resogun, nu weer Super Stardust Ultra. Dat gemekker over indies wel of niet…..ga ze gewoon is spelen. Ook Apotheon is prima te nassen.
Niets voor mij !!!
@92.69.251.xxx: Laat wel weer zien wat voor een kortzichtig dom persoon je bent…. Er zijn zoveel coole indie games waar ik soms meer plezier aan beleef dan met een triple AAA. 😉
Weg met Indies hoe kun je zoiets spelen?
Ja er zijn idd indie games die beter zijn dan aaa games. Wil niet zeggen dat de ps4 vol gedumpt moet worden met indies. Tot nu toe stelt ps4 gewoon teleur.
Miss dan plus game voor volgende maand?
@62.140.132.xxx: Misschien leef je nog in een droomwereld kan je ook niks aan doen. Geld groeit niet aan de bomen maar budgetten van games worden steeds hoger en mensen willen minder uitgeven.
Het is niet dat er minder triple AAA titels zijn maar indies worden makkelijker gemaakt. Indies hebben minder budget dus zijn meer kosten effectief plus er valt wat op meer mee te verdienen zonder in een keer bankroet te gaan.
Plus het geeft alle vrije creativiteit zonder dat er een grote groep investeerders in je nek zit te hijgen met een deadline of een budget.
Zo verdienen nieuwe studio’s het geld om zelf ook uiteindelijk misschien een grote titel te maken Naughty Dog begon ook niet met een triple AAA game.
No Man’s Sky van Hello Games laat wel zien dat je met een game als Joe Danger kan bouwen naar een groter project wat he uiteindelijke visie is.