Operation Flashpoint: Dragon Rising ligt alweer enkele maanden in de winkelrekken en werd matig ontvangen bij de gamers. Zo liep de game niet vloeiend, waren de graphics niet helemaal je van het en duurde het transporteren van jezelf naar de mission tags erg lang.
Dit probeerde Codemasters goed te maken met een multiplayer en de bijbehorende downloadable content die later verscheen. Of deze DLC een top of een flop is geworden is nooit naar buiten gekomen, maar gisteren maakten Ian Heller, Community Manager bij Codemasters, bekend dat ze stoppen met DLC maken voor de game en daarmee het hoofdstuk Dragon Rising te hebben afgesloten.
jammer voor die diegene die het wel wou
Dit was toch een shitspel
ach wat jammer.. *sarcasm*
Ze hebben die game wel goed verpest. De graphics waren nog niet eens het ergst. Ze hebben sommige missies helemaal onspeelbaar gemaakt door de bugs en fouten in de game. Ik wist nog dat een stuk 50 keer overnieuw moest proberen omdat mijn team maar niet achter mij aankwam. En toen opeens kwamen ze wel achter mij aan en ze hadden zelfs het hele leger meegenomen. En zo kan ik nog heel veel momenten opnoemen waarbij het spel gewoon niet meewerkt. Dus slechtste game van het jaar sowieso!
het had een goede game kunnen worden.. jmmr dat ze het verprutst hebben…
had niet verwacht dat deze game zo slecht zou zijn eigenlijk
Deze game had zo veel potentie, maar functioneerde helaas belabberd. Er is op de console’s en pc wel degelijk grote behoefte aan een realistische shooter met een goede multiplayer.Deze moet dan wel een goed functionerende en volwaardige multiplayer hebben en daar was in deze geen sprake van. Dat ze stoppen met DLC snap ik helemaal want er is bijna niemand die het nog speelt. Wij kochten de game met vijf personen en niemand die het nog aanraakt.De bedoeling was om samen de co-op missies te gaan spelen maar na vele uren gekloot met het inloggen op dezelfde kaart is het er nooit van gekomen. Als er nog een keer een realistische shooter uitkomt ben ik er weer bij maar dan zal men toch echt iets meer moeten laten zien als deze aanfluiting. Ik denk dat codemasters veel mensen zwaar teleurgesteld hebben na de tientallen veelbelovende trailers.