Al tijden hangt er een Assassin’s Creed film in de lucht, maar concrete informatie was er eigenlijk weinig tot niet. Producent en hoofdrolspeler Michael Fassbender komt nu eindelijk met nieuws waar we erg enthousiast van worden, de opnames gaan namelijk in september van start.
Wat vooral zorgde voor de lange ontwikkelfase is het feit dat ze een goed verhaal moesten samenstellen uit al het materiaal dat de langlopende franchise te bieden heeft. Ubisoft motion pictures CEO Jean-Julien Baronnet gaf al eerder aan dat de film niet exact een verhaallijn van één van de games gaat volgens, dus waar ze dan wel mee op de proppen komen is nog even afwachten. In elk geval zal het een combinatie van elementen zijn.
Op de vraag of Fassbender hoofdpersonage Desmond Miles gaat vertolken antwoordde hij ontwijkend, ‘luister niet naar wat ze zeggen’ was het enige dat hij los wilde laten. Verder is er wel bekend dat Marion Cotillard ook te bewonderen zal zijn in de film, haar zullen jullie vooral kennen als Miranda uit The Dark Knight. De Assassin’s Creed film moet in 2016 op het witte doek verschijnen.
“That’s always the challenge of something that’s so dense. To really find something and pare it down and basically, there are so many elements to it, so trying to translate that to an audience, you have to pick key things. So yes, that is part of it, getting through the density of it and paring down and engaging a simple story.”
“You don’t know that,” he countered when it was suggested he would be playing Desmond Miles. “Don’t listen to what they tell you, that’s the first rule,”
Wat vooral zorgde voor de lange ontwikkelfase is het feit dat ze een goed verhaal moesten samenstellen… hadden ze dat ook maar gedaan bij de ontwikkeling van het spel zelf. Het verhaal klopt soms niet helemaal. Zo jammer, het lijkt soms dat ze zelf geen idee hebben waar ze naar toe gaan met het verhaal.
@217.121.77..xxx:
Vanaf assassin’s creed 3 hebben ze het verhaal niet meer serieus genomen
Assassin’s creed tot en met revelations daarentegen wel.
Unity is apart. Op zich niet te veel afwijkend maar als assassin’s creed fan zie ik dat ze het tegelijk uitmelken. Het einde van unity deed me direct denken aan dat van assassin’s creed 2. Het begin van een mistery. Het zou mij niet verwonderen dat ze paar spellen later weer het verhaal niet serieus noemen.
Eigenlijk is assassin’s creed 2, brotherhood en revelations weer dezelfde inspiratie voor unity. Dus we spelen 2 keer hetzelfde verhaal maar dan met nieuwe gameplay en andere tijdperken /thema’s.
Cod daarentegen is echt wel een beetje van de kant aan het gaan. Vanaf black ops 1 en mw3 stopte het voor mij. Vanaf aw leek het weer fris. Dit is eindelijk weer een goede cod maar dan in een reboot jas als standaard…
En zo ben ik dus bang dat Ubisoft en nog vele andere devs dezelfde problemen gaan creëren.
Bf5 daarentegen kan weer goed zijn. Want dice creëert echt goede dingen.
Bethesda: fallout, DISHONORED , elder scrolls, wolfenstein
505 games: sniper elite, payday, etc
avalanche studio’s/square enix: hitman, deus ex, Sleeping dogs aka TRUE CRIME, just cause, mad max, TR enz
R*games
Midnight club, smugglers run, max Payne , GTA , red dead, bully enz
en de ps exclusieves zoals naughty dog zijn de enige redders…
Of er moeten weer spellen komen die al lang niet meer bestaan…
1 en 2de wereld oorlog games
Medal of honor
Need for speed series met name underground series
Mercenaries, saboteur: pandemic studio’s is opgedoekt maar ea heeft wel nog de rechten en concepten neem ik aan?
Prototype: hetzelfde liedje met radical ent.
Crash bandicoot
JUICED
BLACK EN NIET BODYCOUNT!
enz
R*forever
@78.22.166..xxx:
Mee eens
12 euro voor een bioscoopticket maar 19,99€ voor het alternatieve DLC-einde