The Evil Within was een prima game, maar wat erg stoorde bij veel spelers waren de zwarte balken boven- en onderin beeld. De bedoeling hiermee was om het geheel meer cinematisch over te laten komen, maar het bijkomende nadeel is dat het scherm hierdoor smaller is en er dus minder overzicht is.
Het heeft even geduurd, maar de nieuwste patch die voor de game is verschenen stelt je nu in staat om de game zonder deze zwarte balken – en dus in full-screen – te kunnen spelen. Tevens voert de nieuwe update nog wat tweaks door aan de ‘casual’ moeilijkheidsgraad, waardoor er nu meer ammo is en de healthbar er beter op aansluit.
De update is vanaf nu voor alle platformen waarop de game is verschenen te downloaden.
”De bedoeling hiermee was om het geheel meer cinematisch over te laten komen”
Volgens mij deed men dit meer om minder pixels aan te hoeven sturen waardoor hij hogere fps kreeg of meer details aan kon.
@Suugie: Je theorie klopt waarschijnlijk niet want woordmerk kan het nu wel dan?
@Suugie: Zou kunnen hoor, dat ze het onder ‘cinematisch’ hebben gecamoufleerd terwijl het eigenlijk gewoon een technische tekortkoming was. Het staat me bij dat de game voor de day one patch praktisch onspeelbaar was.
@Flaming_Kaiser: Zijn theorie klopt volgens mij wel. In een patch kunnen ze dat toevoegen.
beetje laat of niet
Mooi zo heb hem nog niet gespeeld maar eens aan beginnen dan
@Sony: Als hij het niet trekt waarom na een patch wel dan PS4 wat extra snelheid gekregen na de patch?
Nee tuurlijk krijgt de PS4 geen extra snelheid na een patch haha.
De ontwikkelaar kunnen echter wel door eem patch te doen op hun eigen spel. Dat ze beter met de kracht van de PS4 om kunnen gaan.
@Sony: Of gaat de kwaliteit (FPS/DD/AA) omlaag om de extra pixels op het beeld te toveren?
@Ghost-Fighter: Hoe meer pixels je moet aansturen hoe meer vermogen dat vergt. Vandaar dat ze (waarschijnlijk) die zwarte balken erin hebben gegooit
vind de instelling niet ofwel zie ik erover 🙁
Is altijd welkom kmoet het nog uitspelen