Ghost Games, de ontwikkelaar van de nieuwe Need for Speed van EA Games, heeft een screenshot vrijgegeven van de game. Dit screenshot vergelijkt de game met een echte foto om te laten zien hoe dichtbij men is wat betreft fotorealistische racegames. Racen is altijd al een genre geweest die grafisch over de laatste jaren erg veel progressie heeft geboekt.
Het vrijgegeven screenshot hierboven is niet in-game, maar wel in-engine dus hou er rekening mee dat bij bewegende beelden er ook nog anti-aliasing en dergelijke bij komt kijken evenals schaduw en belichting. Deze screenshot werd gelegd naast een situatie uit het echte leven en het is onvoorstelbaar dat je bijna het verschil niet kunt zien tenzij je goed gaat letten op bijvoorbeeld het licht.
Kan jij het verschil zien? Klik op de bovenstaande image voor een vergroting.
“Our aim with this process was to make use of the Physically Based Rendering (PBR) capabilities of our Frostbite engine to create accurate real-world materials, surfaces and lighting to reach a life-like visual image,” Bryn Alban, the game’s vehicle art director, said.
Om je geheugen op te frissen hebben we hieronder nog even de E3-trailer voor je en hier kan je onze E3 preview vinden.
Prachtig mooi… Maar die gameplay ziet er wel heel…apart..uit! Wat is er mer die bochten?!
@62.195.73..xxx: Action cam, ze hebben al aangegeven dat dit 1 van de camera hoeken / options die je kan gebruiken zo bezit er ook ” achter de auto zowel dichtbij als ver, hood cam, grond cam” etc
Heel dik.
Pc zeker…Jammer
Voor de goede orde. Inengine betekent dat ze met die engine deze beelden kunnen creëren. Het kan dan best zijn dat een compleet server park 7 dagen is bezig geweest met het renderen van 1 plaatje. Dit heeft dus helemaal niks met de kwaliteit van de game te maken.
Jullie weten ook wel info zo weer te geven dat je een hype weet te creëren waardoor er weer veel mensen teleurgesteld worden en boos worden op de publisher etc.
Ziet er echt vet uit !!!
@Denders: Nee want bewegende beelden zijn altijd anders dan iets stilzetten, niet animeren en vervolgens laten renderen, staat ook in het artikel.
Nu nog realistisch rijden
@92.69.209..xxx: is NFS geen shift dus doe maar arcade , ga hem zeker kopen 😀
@94.211.243..xxx: Ok gelukkig 🙂
@M4GN3T: Het bekijken van de screenshots is beter zo 🙂
Die foto is al drie dagen oud ofzo
Ik hoop ooit op een the crew versie van NFS, 1 open wereld iedereen zelfde server!
nfs underground blijft de beste nfs
@Birdnest1: NFS online op de pc heeft een open wereld wasr iedereen in kan rijden.
Op pc zeker
screenshot laat me niet lachen, zoals gewoon zal de gameplay niet in de buurt komen van de getoonde beelden.
@Birdnest1: hoop het niet crew is slecht ga lekker NFS World doen op de PC
@M4GN3T: jij snapt weer geen fluit aan
Als het er uit ziet zoals de E3 footage/gameplay,dan voor mij een instand buy.
Wordt een hele dikke game volgens mij.
@92.69.209..xxx: ja en uiteindelijk zuigt de game omdat het zo realisaties is dat als je 1x botst dat je dan niet meer verder kan rijden leuk joh
@M4GN3T: bewegende beelden zijn iets anders dan iets stilzetten? Je weet dat een bewegend beeld uit stilstaande beelden bestaat? Als je een render maakt van 1 frame met de ingame engine dan kan je de kwaliteit flink omhoog knallen. Maar speelbaar is het niet.
@Denders: Oftewel 1 frame laden in oneindig veel tijd is natuurlijk iets heel anders dan 60 of 30 in 1 seconde. Dat is precies wat ik bedoel.
@86.84.175..xxx:
Of je past je gewoon aan en laat de arcade racing achter in de jaren 80. Waar het hoort
Ziet er mooi uit, maar racet het ook zo mooi als het er uit ziet? Time will tell…
Wilt u een gratis downgrade toevoegen aan u game? Stuur een mail of sms naar [email protected]
als het echte nfs underground gevoel er maar weer bij zit.
@Denders: ik betwijfel of ze echt zolang gaan renderen. omdat er dan alleen maar teleurstelling volgt. maar er word hier wel gehyped dat wel. ach, ze moeten hier ook lezers weten te trekken.
@M4GN3T: Ja, alleen zijn dit geen bewegende beelden. Het is maar 1 frame en je weet niet wat voor een PC dit gerenderd heeft en in hoeveel tijd.
Ze zeggen ook, dit is wat de engine kan renderen. Daarmee liegen ze niet als het bv. op een heel serverpark gerenderd is. Het gaat om de engine. Deze kwaliteit gaat een PS4 echt never de nooit niet halen. Dit is puur een showcase voor hun engine, waar ze waarschijnlijk ook licenties voor uit geven en geld aan verdienen.