Level caps en definitieve eindes, het zijn twee dingen die RPG-fans liever kwijt dan rijk zijn. Dat eerste zorgt er immers voor dat je op een bepaald moment niet meer sterker kan worden, terwijl dat tweede je huidige savegame afsluit en je als het ware dwingt om een nieuw spel te starten. Dat dit erg frustrerend kan zijn, hoeven we hier vast niemand te vertellen.
Mensen die vreesden dat Fallout 4 deze doodzonden zou begaan, kunnen we bij dezen geruststellen. Ontwikkelaar en uitgever Bethesda heeft immers op Twitter aangegeven dat het nieuwste deel in hun razend populaire RPG-franchise geen level cap zal bevatten. Bovendien zal je na het afronden van het hoofdverhaal gewoon verder kunnen ronddolen in de spelwereld.
To our fans who’ve asked: Fallout 4 doesn’t end when the main story is over and there is no level cap. You can keep playing and leveling.
— BethesdaGameStudios (@BethesdaStudios) August 6, 2015
Goed nieuws, toch?
Nice! Hoewel ik in bijv. Skyrim nooit tot aan de levelcap ben gekomen had ik dat bij Fallout altijd wel. Ik hoop ook dat ze genoeg DLC uitbrengen. Zowel nieuwe gebieden als gewoon nieuwe quests binnen het bestaande gebied.
Eindelijk geen level cap meer! Dat maakt het leuker om door te gaan dan wanneer je (ruim voor het eind) al aan de max zit.
Level cap vond ik zo’n doodzonde bij The Wicher 3, gelukkig niet bij fallout dus!
Voor de mensen die écht geen sociaal leven hebben is er besloten om de levelcap er af te halen 😛
Even serieus, als ik de main story line heb uitgespeeld ben ik klaar met de game. Daarom probeer ik voor het uitspelen van de main story line al zoveel mogelijk site missies uit te spelen.
@J-NL-B:
Dit dus eigenlijk wel.. (behalve met From Software games) new games plus/pvp Mensen die ze spelen snappen het wel!
Maar voor de meeste RPG’S
Zoveel mogelijk doen voor je hem echt uitspeelt.
En dan bitche over bugs :p j/k
Kankerspel