Fallout 4 heeft sinds de release drie updates ontvangen die de algehele speelervaring beter hebben gemaakt. Bethesda is inmiddels alweer druk bezig met weer een nieuwe update, versie 1.4. Deze update is ondertussen in beta gegaan op Steam en dat betekent dat de console update nog een paar weken op zich laat wachten.
Doordat de update al online staat in betatest op Steam is ook de changelog bekendgemaakt en die kan je hieronder raadplegen. De changelog kan overigens nog afwijken zodra deze update daadwerkelijk verschijnt voor consoles, maar voorlopig zal update 1.4 het onderstaande aanpakken.
New Features
- Support for add-ons
- Additional art customization added to Workshop: Super Mutant clutter including meat totems, meat bags and meat cart; Raider clutter including raider poles, cages and tents; Abstract and portrait paintings; Variety of new signs; More metal and wood doors variants
Fixes
- General stability and performance improvements
- During “Getting a Clue” quest, Kellogg’s desk will remain a working container
- During “Rocket’s Red Glare”, resolved issue where companions could not be dismissed after completing the quest
- Fixed an issue with “Kremvh’s Tooth” quest item not spawning properly
- Settlements under attack will now display an updated message with the results of the attack if player does not respond
- Fixed an issue with screen effects not clearing away properly after using a scope
- Fixed an issue with trying to sprint while in third person with a minigun equipped
- Rank 4 of Demolition Expert perk now properly increases the area effect of explosives
- The Scrounger perk now includes additional common ammo types
- Fixed an issue where Calvin Whitaker would disappear in Vault 81
- Fixed an issue where Ninja and Sandman perks combined would apply the incorrect damage bonus
- Fixed an issue where Rank 3 of Grim Reaper’s Sprint did not fill critical meter properly
- Fixed an issue with key cards not spawning correctly in Vault 75
- Fixed an issue where enemies would stop spawning during “Airship Down”
- Being in first person while wearing power armor and quickly switching weapons will no longer cause the Pip-Boy to be stuck
- Fixed an issue with the autosave counter getting incorrectly reset
- Fixed issue that would cause the Pip-Boy menu to turn invisible while swimming
- Fixed an issue where scrapping larger quantities of a single item would inadvertently scrap a legendary item
- Fixed issue where exiting workbenches would cause third person to stop working properly
- The Scribe can now be assigned consecutive settlements properly
- Fixed issue with duplicating scraps shipments
- Fixed issue with vendors not properly exchanging caps after several consecutive transactions in a row
- Fixed issue with the quicksave and autosave message persisting through loading screens
- Fixed an issue with loading save with a placed object in water, not properly floating
Klasse , game wordt er mooier/beter door….net als de patches voor witcher, top dat een uitgever er mee bezig blijft
@62.140.132.xxx: Klopt , nu is gamen wachten op patches enz vroeger waren op release dag af . 🙂
Als ik in powerarmor stap dan krijg ik rads damage.. Ik moet dan fasttravellen om de damage tegen te gaan. Ook als ik naar hetzelfde puntspawn dan stopt de damage. Heel kak! Zit al tegen het einde van het spel. Begin niet weer opnieuw..
Daarom wacht ik bij dit soort games altijd.
@tyger1: Toen waren de games ook een stuk simpeler dan nu. Vanaf de ps1 en n63 is dat verandert. Sommige Tomb Raider games op de ps1 en 2 zaten vol met fouten.
@205.157.81.xxx: Sinobi enz waren gemakkelijker ? Ik denk het niet.
1-welk level zijn jullie ? 2-wat is jullie favoriete verzameling guns die je meeneemt ? 3-welke armor dragen jullie ? 4-op welke difficulty spelen jullie ? 5-wat is jullie favoriete companion ? 6-wat is jullie favoriete thuisbasis ?
1-75(of76) 2-ben een beetje aan het experimenteren, maar heb altijd een shotgun bij me, een 44 magnum en een sniper. vaak ook een assault rifle. 3-ik draag een volledig geupgrade stuk kleding (railroad rules) en volledig geupgrade heavy combat armor. 4- ik speel op survival difficulty (de moeilijkste, ik ben trots) 5-mijn favo companion is curie. 6- ik zit in home plate in diamond city, dan kunnen je settlers je shit niet jatten.
@tyger1: Hij bedoelt om te maken. graphics van Super Mario zijn een stuk makkelijker te maken dan wat er nu gemaakt wordt 😉
@84.104.17..xxx: Dan waren de Devs ook maar zo slim en de hardware niet zo goed .
Wat denk jij ?