Mocht je The Division al aan het spelen zijn, dan heb je ongetwijfeld gemerkt dat de framerate behoorlijk solide is, of je het nu op de PS4 speelt of de Xbox One. Qua grafische pracht is er wel enig verschil tussen de beide console versies, maar de framerate is on-point en heerlijk stabiel. De Xbox One heeft echter wel last van enkele stutters tijdens cut-scènes, iets waar de PS4 niet mee te maken heeft.
De PS4-versie loopt eigenlijk door de gehele game solide en vast op 30FPS, al is er af en toe wel wat screen-tearing, maar dit is uiterst zeldzaam. Je kunt de vergelijkingsvideo hieronder bekijken.
Dit staat los van het feit dat het wel een kut game is.
Is je geld echt niet waard.
@94.212.144.xxx:
Nah… Stabiele 30 fps whahaahahha
Roy, vind jij games daadwerkelijk spelen net zo leuk als frames tellen?
OT: knappe prestatie, dat dan weer wel. Zeker gezien de grafische resultaten van Watchdogs en Assassin’s Creed: Unity destijds.
@94.212.144.xxx:
En uw argumenten om dit te staven? Roepen kan iedereen.
Ik heb wel eens dat het beeld heel even blijft hangen tijdens het rennen. Dan loopt ie daarna weer ff hard om het stukje in te halen.
@94.212.144.xxx: Vind ik ook. Als deze game nu echt goed was hadden ze zeker 15% meer kunnen verkopen.
Heerlijk die jaloerse reacties van mensen die niks te gamen hebben.
Tziet r wel scherper uit op sonys box
@94.212.144.xxx: maakt u eigen spel dan he, is zien hoe goe da ga zijn
Ubisoft game dus saai, dus niet kopen.
@94.212.144.xxx: rot op mag je hem nie kopen van paps en mams
@205.157.81.xxx: weet je verkoop cijfers dan.
@62.194.152..xxx: er speelt jij dan nog steeds Tetris.
@84.241.201..xxx:
Behalve van de verte dan haha
Moet je eens kijken naar de gebouwen:)
@Rhythmicjoint:
Heb ik ook paar keer gehad. Dat ligt meer aan de internetverbinding.