Fallout 4 was één van de grootste releases van het afgelopen jaar en mag toch ook zeker een succes genoemd worden. Toch zijn niet alle elementen uit de game net zo goed uit de verf gekomen als dat men bij Bethesda gehoopt had. In een interview met GameSpot op de E3 vertelde Todd Howard van Bethesda daarover.

Howard legde uit dat de studio graag nieuwe dingen probeert en dat het soms heel goed aanslaat. Als voorbeeld noemde hij het schieten in Fallout 4, waar hij erg tevreden over is. Daartegenover staat dan weer het dialoog systeem van de game, dat volgens hem niet zo goed werkte. Wel zijn de redenen achter het implementeren van een dergelijk systeem duidelijk, namelijk het interactiever maken van het gesprek tussen personages. Dit bleek echter minder succesvol, maar Howard benadrukte wel dat de feedback serieus genomen wordt.

De feedback is bijvoorbeeld ook verwerkt in de Far Harbor DLC van Fallout 4. Men heeft hier meer aandacht besteed aan het bieden van keuzes aan de speler. Dit is dan ook een voorbeeld van hoe Bethesda met de feedback omgaat. Volgens Howard is het niet zo dat wanneer Fallout 4 uitkwam, er eigenlijk niet meer naar omgekeken werd. Men wil echt tijd investeren in het verzamelen van feedback en het op een zo goed mogelijke manier verwerken in de projecten die volgen.