Hello Games is ineens vaart gaan maken met updates voor No Man’s Sky. Na de Foundation update van een paar weken terug verscheen vorige week update 1.12 en afgelopen weekend is update 1.13 verschenen. Deze update heeft nog geen officiële changelog, maar iemand op Reddit heeft al wel een overzicht van de veranderingen opgesteld.
Deze update lijkt vooralsnog vrij weinig te doen. De drie opgemerkte veranderingen zijn als volgt.
- You can now place the hanging light ring decoration on ceilings and floors. (I could never get this decoration to work anywhere)
- So far I haven’t been able to get the bug that causes items like your jetpack or shielding to be sent to your spaceship inventory, requiring a restart to fix. However, this was always inconsistent.
- You can no longer hear the madness inducing sounds of plants growing over intergalactic distances. (Except Rhubarb, you can still hear Rhubarb)
Hello Games beloofde onlangs nog aan diverse andere zaken te werken, maar die worden niet aangepakt met update 1.13. Dat zijn de onderstaande punten.
- Grass still grows in cuboid buildings, and over pavement.
- Base limits have not increased.
- No new missions / recipes from specialists in base.
- None of the value or material costs of the foundation patch “curiosity” components have changed. IE, Lubricant still sells for 39k and takes 40 Mordite to create.
- You still get equal material costs for destroying things like signal scanners, save points, etc as you do deleting them,
- You can still build a free Landing pad in your base if you have a small amount of Candensium and Antrium in your inventory. Deleting it gives you free items.
- Cuboid rooms in freighter bases still become awkwardly “unaligned” over time, making walls randomly appear, or passages no longer connect.
- Still no easy way to transfer inventory back from freighter to starship. You must talk to the captain and listen to him sing Lambchop’s Song that Never Ends while managing your inventory.
Het duurt meestal even voordat Hello Games de changelog officieel bekendmaakt dus we moeten het voor nu even hier mee doen. Zodra de officiële patchnotes verschijnen laten we het uiteraard weten.
Willen mensen even zeggen wat voor cijfer ze deze game gaven bij launch en wat voor cijfer nu?
@77.172.209.xxx: Ik vond het in het begin een fantastische game heb er veel plezier aan beleefd, maar ondanks dat er vele verbeteringen zijn is de game wel voor mij klaar.
De automatische mijners kan ik nog steeds niet leeghalen.
@77.172.209.xxx: voor mij personelijk gaf ik de game een 6,5 in het begin, was een leuke game maar was er snel klaar mee. met de updates die zijn gekomen geef ik de game een 7 nu omdat het niet heel veel brengt naar de game vind ik zelf
.
@Gobo92:
Hmm ik koop hem pas als je hem een 8 geeft, want potentie heeft het zeker denk ik!
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-13/
de change log
Gisteren een start mee gemaakt. Voelt erg overweldigend, zeker in het begin nog. Je hebt wel een idee wat je moet doen, maar nog niet hoe je het gaat aanpakken. Moet ik de planeet waar ik ben kapot verkennen, of toch een andere planeet bezoeken.
Het is wel een game wat je zo nu en dan effe moet spelen, daar is het perfect voor.