Voor de release van Horizon: Zero Dawn rolde Guerrilla Games een day one patch uit wat een combinatie was van update 1.01 en update 1.02. Die update was bedoeld om wat oneffenheden glad te strijken en tevens voegde het wat PS4 Pro opties toe.
Inmiddels is update 1.03 beschikbaar en deze update richt zich vooral op progressie en crash problemen. Vorige week gaven we al aan dat mensen melding maakten van een crash tijdens het afspelen van het openingsfilmpje. Of dat probleem gelijk wordt opgelost met update 1.03 is niet bekend.
De update weegt 227.9MB en kan nu gedownload worden.
Weet PSX wellicht ook meer dan het standaard tekstje wat er gefixed is?
@87.195.253..xxx: Nee anders hadden ze het wel vermeld…
@87.195.253..xxx: volgens mij de intro filmpje crash.
Hopelijk ook het weer,dag,nacht dat net in mijn game plotseling on de seconde veranderde.
Ik heb geen problemen met deze game hopelijk komen er na de update geen problemen.
Is deze game nou echt zo goed? Had ff stream gekeken en vind t nou niet echt heel bijzonder, soort mini skyrim 2.0
Ben 2x tegengekomen dat wanneer ik via touw rond een boom niet het onderste touw los kon laten.
Ga ik niet meer meemaken, game uitgespeeld en op Platinum afgelopen zaterdag.
Bijzonder mee vermaakt, echt een onwijs toffe game.
@Seb070NL: hij is echt zo goed, al is de vergelijking met skyrim geen verkeerde.
@Seb070NL: Allebei RPG’s in de open wereld, maar daar houdt de vergelijking echt op. Horizon is veel meer story based.
Mijn mening is halen, want het is sowieso de mooiste game die ik tot nu toe op een PS4 heb gezien. Maar als je twijfelt zou ik wachten tot er een aanbieding komt.
Over de afwerking ben ik zeer tevreden spreken. Veel actief in beeld en dat zonder framedrops.
@213.206.222.xxx:
Graphics boeien me niet zo, vind gameplay 100 x belangrijker. Anno 2017 is een game niet echt meer lelijk te noemen en als dat wel zo is neem ik dat voor lief zolang ik me er mee vermaak.
Vergelijking met skyrim deed ik trouwens door die balk bovenin je scherm, die laat zien waar je heen moet đ
Hoeveel speel uur zit er in dit spel? En is er geen multiplayer modus of iets?
@Seb070NL: Geen MP en je stopt er makkelijk meer dan 50 uur in (als je alles gedaan wilt hebben). Heb de game sinds vorige week donderdag en zit op 12% na zo’n 10-15 uur spelen…
en de vergelijking met die balk zoals in skyrim klopt wel ja, werkt als een kompas zeg maar đ
Wat een saai spel na 15/20 uur. In het begin dacht WoW! Het is zo eentonig geworden, het constant looten ben ik helemaal zat en ook het snel ergens rennen is lastig omdat de wereld redelijk vol robots zitten. Verhaal boeit ook totaal niet meer jammer. Begin was top!
@89.99.36..xxx: ik ben het deels met je eens. Ja het ziet er prachtig uit en speelt behoorlijk lekker weg. Toch merk ik dat het wat eentonig begint te raken, het lokken van tegenstanders vanuit het gras maakt het spel af en toe ronduit eenvoudig. Het begint vaak met een silent kill om vervolgens te belanden in een chaotisch pijlenschiet gevecht wat telkens hetzelfde is, om over de beperkte moves maar niet te spreken. Toch blijf ik terug komen in deze wereld want het heeft iets, maar is in mijn ogen zeker niet perfect
@89.99.36..xxx:
@145.129.130..xxx:
Dat had ik al gelezen van een Amerikaanse recensie, werd niet echt gewaardeerd door sommigen hier dat ik een wat minder positieve recentie onder de aandacht bracht.
Iedereen ging toch wat te snel op de graphics af en sommige mensen die een recensie schrijven kijken toch wat dieper naar een game.
Was die recensie op metacritic toch niet zo slecht, deze dame had het ook over het repetitieve van H:ZD.
Lip-sync schijnt verbetering te kunnen gebruiken! đ
@gamexl: Zeker, en die namen bij de ondertiteling, irritant đ
Grafisch echt prachtig en technisch ook dikke complimenten voor wat ze je voorschotelen!
Wat wel beter kon is de manier waarop ze het verhaal vertellen, beetje niveau telekids op een regenachtige zondagochtend :p
@62.207.158..xxx: mafkees weer zo een die niet geniet
Fixes
⢠Fixed a crash that could occur during âThe Heart of the Noraâ, after getting killed by the corrupted Thunderjaw at All-Motherâs entrance.
⢠Fixed an issue where the game would crash on âThe Curse to Darknessâ when left idle for a few minutes, after selecting continue from the Main Menu.
⢠Fixed a crash that would occur during âRevenge of the Noraâ when the player would be killed by the Bellowback.
⢠Fixed a crash that could occur when the player was killed by the Behemoth during âThe Terror of the Sunâ quest.
⢠Fixed an issue where the loading screen would hang after viewing the cutscene after the credits.
⢠Fixed a progression issue during âDeep Secrets of the Earthâ where Aloy could not re-enter the secret entrance after fast traveling out.
⢠Fixed an issue where Aloy was able to mount machines with heavy weapons equipped.
⢠Fixed an issue where bandits would spawn inside the mountain during Bandit Camp âTwo Teethâ.
⢠Fixed an issue where you could already scan the datapoint âRecord of Redmaw 2â spoiling the quest.
⢠Fixed an issue where tracks wouldnât be highlighted unless het player was at a certain distance.
⢠Fixed a crash with Hunting Grounds 1 when in combat with the Grazers.
⢠Fixed an issue where the quest icon would display the incorrect quest when finishing âGift from the Pastâ and transitioning to âThe Point of the Spearâ.
⢠Fixed an issue where Vanasha wasnât appearing to activate the âTraitorâs Bountyâ quest.
⢠Fixed an issue during âThe City of the Sunâ where Erend wouldnât spawn correctly.
⢠Fixed an issue where the Override icon wouldnât always show on overridden machines.
⢠Fixed an issue where players would accidentally skip the cinematic during âA Gift from the Pastâ.
⢠Fixed an issue during âThe War Chiefs Trailâ where the player could not interact with Sona after fast traveling.
hier de gehele change log! @WJayW:
@2a02:a440:919b:0001:ed64:6beb:4562:1.xxx:
Waarom zou hij/zij niet genieten?