Veel weten we nog niet over The Last of Us: Part II, maar zo nu en dan deelt men wat nieuwe informatie via Twitter. Neil Drukmann, creative director bij Naughty Dog, tweette namelijk de onderstaande foto. Hierop zien we Halley Gross (co-schrijver) op een object zitten dat duidelijk de vorm van een paard heeft.
Om de foto nog wat spectaculairder te maken heeft ze een shotgun in haar handen en dat suggereert dat The Last of Us: Part II gameplay met paarden bevat. In het eerste deel kon je ook al paardrijden, maar dit was behoorlijk beperkt. Mogelijk dat Naughty Dog dat nu verder uit gaat breiden met daarbij momenten met schietactie.
Hopelijk komen ze nu met een meer open wereld game.
En als je nog beter kijkt en moeite doet zie je een baby pop liggen
deze game hoeft geen open wereld blijven zoals het is en een sterk verhaal meer plus lekkkere GFX meer moet dat niet zijn
@66.249.93..xxx: nee dank je, bij games als uncharted en the last of us zie ik dat niet als een verbetering.
Haha, dat paardenhoofd in het screenshotje 🙂 Heb wel heel erg zin de game hoor. Man wat heb ik van deeltje 1 genoten. Werd volledig in het verhaal en de wereld opgezogen.
Nee idd, aub geen open wereld, mgs hebben ze voor mij zo verpest.
Niet percee open wereld, maar wel iets meer vrijheid. Dat je twee of 3 verschillende wegen naar een bepaald doel hebt met op die wegen op zich zelf staande missies. Zodat je het verhaal een paar keer opnieuw kan spelen maar dat je dan voor een ander weg of pad kiest. Zo blijft het liniair en divers
@66.249.93..xxx: hopen niet
@66.249.93..xxx: ik vind het juist prettig gestuurd te worden in een game als deze. Verhaal is king en in een open wereld wil men te snel afdwalen…
@31.160.204..xxx: Net als in Uncharted 4. Daar kon je ook op meerdere wegen naar je missie toe gaan.
Hopelijk gameplay op de as E3
@66.249.93..xxx: Ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. DLC van hun andere game krijgt ook een iets meer open wereld dan de hoofd game.
Want de wereld heeft inderdaad meer paarden in games nodig!