Volgende maand kunnen fans van de Call of Duty-serie weer aan de slag met een nieuw deel, dus er wordt steeds meer reclame voor de game gemaakt. Nu is er ook een nieuwe commercial verschenen en die kun je onder dit bericht bekijken.
De reeks kreeg de laatste jaren aardig wat negatieve feedback te verduren, doordat er steeds voor een futuristische setting werd gekozen. Met Call of Duty: WWII schotelt Activision eindelijk de fans voor waar ze om hebben gevraagd.
https://www.youtube.com/watch?v=puZUCEvAjM4
“Met Call of Duty: WWII schotelt Activision eindelijk de fans voor waar ze om hebben gevraagd.” Wij hebben anders niet gevraagd om een game met dezelfde graphics als die van Call of Duty 2 en een gameplay die verschrikkelijk stijf aanvoelt. Toch wel genânt dat BO3 en IW er veel beter uitzien dan de “nieuwste” Call of Duty…
@Dippiedoe: Misschien is het bewust grijs en grauw gehouden voor het typische grimmige WW2 sfeertje 😉
Doe je zelf een plezier en koop Battlefield 1: Revolution Edition. Je hebt dan de basisgame en alle DLC en toekomstige DLC voor € 35,00. Betere gameplay, betere graphics, beter geluid en naar mijn mening de beste FPS ervaring op dit moment.
@212.123.187..xxx:
Precies wat je zegt, dat is jouw mening. Heb meer schik gehad van de beta van COD dan dat ik had met de volledige game van BF1. Doe mij maar COD (behalve de paar delen hier voor, die zijn poep).
@Dippiedoe:
graphics mogen wel een kleine update krijgen inderdaad.
die game ziet er niet uit, mw3 ziet er nog beter uit…
had liever een remaster van mw2/3 gehad dan deze lelijke kutgame
Ps3 graphics, bagger wapens die allemaal hetzelfde aanvoelen ,kleine mp maps een campain van maar 6 uur…Btf1 veegt nog steeds de vloer aan met deze game die alleen gemaakt is voor 12 jarigen.
Maps zijn wel echt te klein