Forum

Topic: Second Screen iOS foutmelding

Anoniem's avatar

Sinds kort (eindelijk) een PS4 aangekocht maar krijg helaas de Second Screen app noet werkend. Zodra ik de app open op mijn iPhone komt er na 5sec een foutmelding (Kan geen verbinding maken met het netwerk). iPhone iOS 11.2.1, app is laatste versie en PS4 firmware is ook de recentste versie. Heb de app al opnieuw geïnstalleerd etc maar zonder gewenst resultaat. Op de PS4 open ik de optie PSN verbinding maken, add device, nummers worden zichtbaar op het scherm maar de iOS app blijft de melding geven.

Remote Play etc werkt perfect alsook alle andere devices in mijn netwerk. UPnP is actief op mijn ISP Modem/router combinatie en zowel iPhone als PS4 zitten in hetzelfde lokaal netwerk en dus dezelfde range.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 6 XP
    NoUser1984's avatar

    Eindelijk een oplossing gevonden voor het probleem, en die is toch echt niet voor de hand liggend…

    Schakel de WIFI van je iPhone uit (niet via control center maar via instellingen als je iOS hoger dan 11.1 is) en daarna kom je gewoon voorbij de foutmelding ?! Echt een zeer vreemde fix, eenmaal je voorbij de foutmelding bent kan je de WIFI weer aanzetten en kan je de nodige instellingen doen om de app te linken aan je PS4.